Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

enkel v5 is nog open met oscam . V4 is voorbij en V6 zijn geblokt of worden telkens geblokt of je moet kunnen compilen dat de updates niet doorkunnen. Staat duidelijk te lezen op de franse fora.

aangepast door bellejt

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Mijn kaart is ook V5. Kaart eruit gehaald voor een foto en terug erin... Dat was klaarblijkelijk de oplossing.

(0500@030B00/1319/21FD/168:04A63728916B1E859BB6365B56C11F66): found (293 ms) by tntsat_HD - France 4 HD

Toch erg handig dat je met anderen kunt verifieren of er iets gewijzigd is. Leve het forum !

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen

+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

• 1 maand later...
Geplaatst:

Op dit moment geen beeld meer... SInds zaterdag. AES Decrypt key 13 not found for 0500@030B00. Weer een keywissel ?

Nog niks gevonden via google.fr..

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen

+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Geplaatst:

Vreemd... Heb ik weer een update gemist of zijn deze kaarten eens geactiveerd, altijd geactiveerd. Ik dacht van wel... maar een bevestiging is altijd welkom

Geplaatst: (aangepast)

Heb weer beeld nadat ik een Vusolo SE met een geconfigureerde lokale lezer eerst een tijd op TF1 heb laten staan en daarna een uurtje op SCAM_3.60. Dat is nu de tweede keer dat dit een oplossing brengt. Mijn conclusie is dat EMM's dus niet goed verwerkt worden op een centrale server. Nu ik dat zo schrijf, herinner ik me weer zoiets, maar ..... je kunt echt niet alles onthouden in je leven. Tussen de satontvanger en de kaart loopt het cs378x protocol....

Zijn daar toch geen oplossingen voor ?

P.s: Om SCAM_3.60 te laten werken op openpli 6 heb ik wel eerst

ln -s /lib/libcrypto.so.0.9.8 /usr/lib/libcrypto.so.0.9.7 of

ln -s /lib/libcrypto.so.1.0.0 /usr/lib/libcrypto.so.0.9.7 moeten uitvoeren ..... (afhankelijk van de versie die je beschikbaar hebt)

aangepast door MySat
toevoeging van details ook voor mezelf ;-)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...