Ga naar inhoud


En dit kwam ik tegen op een ander forum


Emekli

Aanbevolen berichten

Kwam het volgende tegen op het CD gerelateerde forum, waar ik alleen maar lees en nooit post:

 

"Wees je ervan bewust dat elke Enigma ontvanger wat hobbyistische kennis vereist. Je hoeft beslist geen Linux-deskundige te zijn, maar je inlezen in de materie, je laten helpen op een goed forum (dus niet S4A) en accepteren...."

 

Het gaat hier over de Solo 2 van Vu+.

 

 Wat een onbeschaamdheid, ze hebben er amper van Vu+ gehoord, staat bij overige ontvangers.
Het is net wél S4A waar bekwaamheid heerst over Vu+.
__________________

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ook, dat forum is aardig om te lezen, maar veel mensen weten niet over wat ze het hebben.

 

Ooit heb ik er gepost over ontvangst NL TV in Turkije, want ik woon in dit land.

Mensen aan de westkust kwamen met oplossingen die voor hun misschien klopten, maar niet als je oostelijk voorbij

Antalya woont.

Een paar jaar geleden toen 19.2 oost nog in zwang was, heb ik een Prime Focus geplaatst, 150 cm.,

met Flens LNB. Werkt bij mij uitstekend.

Een kennis, nog wat oostelijker, maar 20 Km, vroeg mij om bij hem hetzelfde te plaatsen.

Dus zelfde schotel en LNB en zelfs de zelfde ontvanger.

Heb tot middernacht bij hem zitten klooien, toch had hij 's avonds geen beeld.

Dus zo kritiek kan het zijn en die lui in het westen van het land maar roepen, wij hebben een 90 cm. schotel en nooit beeld uitval.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Wees je ervan bewust dat elke Enigma ontvanger wat hobbyistische kennis vereist. Je hoeft beslist geen Linux-deskundige te zijn, maar je inlezen in de materie, je laten helpen op een goed forum (dus niet S4A) en accepteren...."

 

Dit soort onzin moet je gewoon bovenstaan en je er niet over opwinden. Er zijn veel belangrijkere dingen op deze wereld.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dat andere forum zitten een paar betweters die de boventoon voeren en daarmee jagen ze nieuwe gebruikers weg, de discussies komen ook altijd op het zelfde neer er wordt dus zelden iets nieuws vermeld.

 

Ik zelf schrijf er wel eens maar wel met een ander hoofd.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

"Wees je ervan bewust dat elke Enigma ontvanger wat hobbyistische kennis vereist. Je hoeft beslist geen Linux-deskundige te zijn, maar je inlezen in de materie, je laten helpen op een goed forum (dus niet S4A) en accepteren...."

 

Dit soort onzin moet je gewoon bovenstaan en je er niet over opwinden. Er zijn veel belangrijkere dingen op deze wereld.

 

Ik wind mij er ook niet over op hoor, wel over de zeer slechte verkrijgbaarheid van de Vu+ Duo 2.

Zie elders op dit forum.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij staat gewoon op ######################################

Vandaag besteld, maandag geleverd. €uro 359,00

'Gewoon' op deze site?.

 

Naargelang het aantal tuners en harddisk, zijn er hoogstens twee verkrijgbaar.

Via wat rondsnuffelen, alleen met bankoverschrijving in Duitsland en Oostenrijk te verkrijgen.

Geen credit card, geen aankoop.

Dan houdt het voor mij helaas op.

aangepast door Michel
verwijzing naar webshop verwijderd

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

De reclame regels zijn hier nog steeds van kracht en als je een bericht waarin overduidelijk reclame staat gaat quoten hebben wij extra werk en staat er in jouw bericht ook reclame. De volgende keer is dat genoeg voor een waarschuwing!

 

Respecteer a.u.b. onze regels.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...