Ga naar inhoud


Tussenvloer constructie berekenen


Big fellow

Aanbevolen berichten

Hartelijk dank Tonski! :)

Je schrijft dat een gipsplafond veel te broos is...? Wat raad jij dan aan als alternatief? Houten plaat welke afgestuckadoord wordt?

Ik zit naar je tekening te kijken en begrijp ik goed dat de afstand tussen de dragers 50 - 60 cm kan wezen?

 

Nu kan ik een tekening voor de smid en/of vriend maken :)  

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kijk eens naar liggers voor een stelling.

Vaak tot 3m60 lang en voor verschillende gewichten verkrijgbaar.

Een gewone stelling kan met 2 liggers al 1500 Kg aan en die zijn niet dikker dan 80mm.

Kun je liggers van de juiste lengte vinden dan schroef je de staanders simpel aan de wand en klik je de liggers er simpel op zonder te hoeven lassen oid.

Platen er op om de liggers uit het zicht te krijgen en klaar is je vloer en ook gegarandeerd sterk genoeg met als voordeel dat als dochterlief ooit op kamers oid. gaat het ook simpel te demonteren is.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waar ik nu benieuwd naar ben, dochter een walk-in closet, maar big fellow, hoe zit het met het ontwerp van de walk-in fridge?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vaderdag in Duitsland is wanneer alle mannen met elkaar een fietstocht houden en op de bagagedrager een krat bier meetorsen.

Ze zijn dan een dag eigen baas.

 

De rest van het jaar bouwen ze op bevel van de rest van de familie walk-in closets.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...