Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan één van de VTI experts / enthousiastelingen me misschien op weg helpen naar een skin die enigszins op die van Pli lijkt?

Wat ik mis: bij het OK drukken 10 zenders zien, met daarachter keurige balkjes die per zender aangeven hoe lang het programma al bezig is, en daarnaast uiteraard van 1 zender programma info en klein bewegend beeldje.

Als dan ook de zap balk gewoon normaal formaat heeft ipv huizenhoog zou dat helemaal mooi zijn.

En een beetje rustig uiterlijk heeft?

En dan liefst nog een skin uit de VTI feed....

:grin:

Geplaatst:

Skin opzoeken in Google invullen en je kunt zien hoe hij er uitziet met meerdere foto's

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Geplaatst:

Kan één van de VTI experts / enthousiastelingen me misschien op weg helpen naar een skin die enigszins op die van Pli lijkt?

Wat ik mis: bij het OK drukken 10 zenders zien, met daarachter keurige balkjes die per zender aangeven hoe lang het programma al bezig is, en daarnaast uiteraard van 1 zender programma info en klein bewegend beeldje.

Als dan ook de zap balk gewoon normaal formaat heeft ipv huizenhoog zou dat helemaal mooi zijn.

En een beetje rustig uiterlijk heeft?

En dan liefst nog een skin uit de VTI feed....

:grin:

De VTi skin is d.m.v. van het menu aan te passen.

Helaas heb ik geen screenshot dat het veranderen laat zien.

Als je wilt aanpassen, dan gaat dit zeer eenvoudig en er zit ook een smalle infobalk tussen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst:

Ja, dat aanpassen heb ik gevonden, hoewel me dat nog geen lage infobalk opleverde.

Info over alle voortgang / verstreken tijd van de ca 10 zenders die je na het aantikken van de up/down toets in beeld krijgt ook niet.

Heb inmiddels ALLE skins uit de feed geprobeerd, maar, niets.....

Echt jammer.....

Op zich is de VTI  wel mooi en goed, maar, de standaard skin van Pli is zo'n verwennerij...

Geplaatst: (aangepast)

Ja, dat aanpassen heb ik gevonden, hoewel me dat nog geen lage infobalk opleverde.

Info over alle voortgang / verstreken tijd van de ca 10 zenders die je na het aantikken van de up/down toets in beeld krijgt ook niet.

Heb inmiddels ALLE skins uit de feed geprobeerd, maar, niets.....

Echt jammer.....

Op zich is de VTI  wel mooi en goed, maar, de standaard skin van Pli is zo'n verwennerij...

Als een image nieuw is, is het altijd even wennen.

Het is jammer dat mijn oude Duo het begeven heeft, ik wacht nu op een nieuw bestelde Duo 2.

Had ik hem al, zou ik het beter kunnen uitleggen.

Vandaar volgende uitleg onder voorbehoud.

In het menu, staat bovenaan iets over VTi met iets er achter, klik dat aan, ga naar 2e regel en klik op gele toets, daar kan veel veranderd worden.

O.a. zoiets als shadow bar, voortgang en verstreken tijd kan je ook ergens in het menu instellen zowel in % als ballkje.

Zodra je de zaplijst oproept, krijg je van 12 zenders of meer dit te zien achter de zendernaam en de medeling wat "nu" op TV is.

Misschien iemand anders die wat screenshots zou kunnen laten zien?.

Ik heb 2 jaar PLi gedraaid, maar kwam veel in de knoop met de internetverbinding en heb toevallig vandaag

op een forum  gezien dat dit weer gemeld werd.

Met VTi dit probleem nooit gehad.

aangepast door Emekli

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst:

Er zijn ook image afhankelijke alternatief skins ... Zelfs mooier en functioneler dan het image als default aanbiedt.

Dus over wie de beste heeft is irrelevant

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Er zijn ook image afhankelijke alternatief skins ... Zelfs mooier en functioneler dan het image als default aanbiedt.

Dus over wie de beste heeft is irrelevant

En waar vind je die, is dat downloaden via internet,

of zijn het die uit de feed?.

Geplaatst:

Rond de oke knop de cursor naar onder drukken.

Dan heeft u het overzicht

Groeten Remo

Geplaatst: (aangepast)

Afhankelijk van de build staan die op bekende websites

En dus ook met de bekende introductie en gerelateerde vragen en antwoorden van de "skin-bakker"

Bovendien heb ik ook al enkele gemeld in dit VU+ subforum!

aangepast door Tonskidutch

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Afhankelijk van de build staan die op bekende websites

En dus ook met de bekende introductie en gerelateerde vragen en antwoorden van de "skin-bakker"

Bovendien heb ik ook al enkele gemeld in dit VU+ subforum!

Dank je, als je het bekende Duitse forum bedoeld, krijg je wel veel oude foto's te zien en, met mijn oude Duo, zijn de

skins, al een tijd geleden flink uitgedund.

Of dat ook voor de Duo 2 geldt moet ik nog even afwachten.

Nu gebruik ik altijd de eigen VTi skin, die ik een beetje aanpas.

Ook ik vind dat veel skins werken met een veel te grote infobalk en die pas ik dan aan, we hebben tegenwoordig toch allemaal

een 65 inch TV  ;)  dus kan die balk best wat kleiner.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...