Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik moest vandaag ff een brief gaan maken zie ik opeens dit scherm verschijnen nl dit gebuert ook bij excel en outlook nl , wat moet je hiermee ik heb geen sleutel !

Deze pc is zo gekocht nl alles zat erop ..

1pm

post-32925-0-91277700-1462544481_thumb.jpg

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Geplaatst:

Ik weet niet hoe lang geleden je hem gekocht hebt en van wie (particulier of uit een winkel)  Als je er voor betaald hebt heb je recht op een sleutel. Het kan ook zijn dat een handige kennis dit er voor jou heeft op gezet... die zal het dan ook kunnen oplossen.

We gaan hier dus niet vertellen hoe je dit "alternatief" kunnen fixen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Gast Mimisiku
Geplaatst:

De Office 2010 Plus wordt niet normaal meegeleverd met een PC. Office 2010 Student Editie en Home wel (tegen betaling). In alle gevallen vergezeld met doosje en licentiesleutel... De plus zal vast door een handige Harry geinstalleerd zijn. Dus ofwel kopen (€1699,-) of op 'creatieve' wijze activeren.....

Geplaatst:

Gezien je vraagstelling weet je het antwoord vast wel.

Deinstalleren en LibreOffice erop.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst: (aangepast)

Of een leerling- of student licentie op de kop tikken; kwestie van paar tientjes

Bij Surf of Slim.

suc6

aangepast door iemand

gr. Erik

Geplaatst:

De Office 2010 Plus wordt niet normaal meegeleverd met een PC. Office 2010 Student Editie en Home wel (tegen betaling). In alle gevallen vergezeld met doosje en licentiesleutel... De plus zal vast door een handige Harry geinstalleerd zijn. Dus ofwel kopen (€1699,-) of op 'creatieve' wijze activeren.....

dat is bullshit hoor deze pc is gekocht bij de **** alles zat erop en wat 1699 euri , maar het is al okay nu alles werkt weer naar behoren zoals het moet !

Geplaatst: (aangepast)

Ah, heb je die PC pas? Dan was het bloatware.

Alles werkt zoals het moet. Dus je hebt een licentie gekocht?

aangepast door Psychosammie
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Als de PC voor €1699 gekocht is zou die met een officiële Office 2010 + dus dan was de PC gratis óf de prijs is €3398,- voorts zou de eigenaar Office 2016 gekregen hebben voor dit geld en geen oude 2010 +!!

Bullshit van de TS dus. Gewoon een illegale versie en niets anders...

Geplaatst:

Zoals ik al zei ik heb die bij een bekende markt gekocht alles zat erop nl en heb geen 3300 euri betaalt hoor , dan sjoemele die .

pc heeft 330 gekost nl , maar goed alles werkt weer met sjoemel software nu wel lol !

Geplaatst:

Ah, dan werkt het dus niet naar behoren :grin:

Maar waarom zo moeilijk als je gratis LibreOffice kunt gebruiken?

Geplaatst:

ja die vergelijking gaat bij sommigen niet op helaas, maar ik zelf heb ook sterk de voorkeur voor LibreOffice.

Al jaren mijn favoriet.

Ik zoek meestal langer naar iets onder MsOffice in die vermaledijde Ribbons dan dat het schrijven zelf aan tijd kost.

tweedehands pC moet je sowieso compleet leeg maken enkel al wegens de veiligheid.

Dark & Long ,  Drift 2 Dark Train

Underworld

Geplaatst:

Office 2016 hoeft echt geen 2000 euro te kosten hoor...  afhankelijk van waar je werkt, en ze gebruiken daar op grote schaal de office producten, kan je op die manier voor thuisgebruik de volledige office 2016 legaal kopen... ik betaalde in februari, toen ik deze laptop kocht, omgerekend ca 15 euro voor het hele pakket...  ik gebruik regelmatig outlook, excel en access... en voor dat geld ga ik niet klooien met alternatieven.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:

Office 2016 . . .

ik gebruik regelmatig outlook, excel en access... en voor dat geld ga ik niet klooien met alternatieven.

ik gebruik iedere Dag Outlook, excel, word en access.

maar LibreOffice noemt men niet klooien met alternatieven

dat siert U niet

Dark & Long ,  Drift 2 Dark Train

Underworld

Gast Mimisiku
Geplaatst:

@Sverige

Ik ga natuurlijk uit van een consument. Áls de TS zakelijk bezig was én toegang had tot een VLK dan had hij überhaupt niet de vraag hoeven posten..

Geplaatst:

Tonski, sorry hoor...  Ik bedoel met "klooien" dat ik dan de kneepjes van openoffice weer zou moeten gaan leren, en dat is voor mij 'klooien'...  nu weet ik hoe het werkt, en dat is wel zo makkelijk....  ik bedoel niet dat het programma niet goed zou zijn, ik ken het niet en kan dat dus niet beoordelen...  :)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...