Ga naar inhoud


Vrije hardwarekeuze in gedrang


Gast satellietsmurf

Aanbevolen berichten

Eerst de klanten binnenhalen, dan een paar prijsverhogingen doorvoeren, dan de eigen hardware door de strot duwen, het houdt ook nooit op, de inhaligheid zit er diep in, maar daar staan ze niet alleen in.

Het ene bedrijf kopieert het van de ander blijkbaar.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Het is meer het beschermen van hun bedrijf in  mijn ogen.

 

Nadat er bij mij een poging tot inbraak was heb ik ook extra sloten gemonteerd, dat is hier ook het geval.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Eh, hoe bedoel je dat.

Ik weet even niet wat je bedoelt.

In de afgelopen 20 jaar heb ik geen problemen ervaren, dit jaar heeft men de abonnementskosten met 2 Euro verlaagd.

 

Ik betaal op dit moment een marktconforme prijs, heb 99 % van de tijd beeld in een goede kwaliteit en kan nog steeds mijn eigen ontvanger gebruiken. In de afgelopen 20 jaar heb ik geen problemen ervaren.

Daarmee zijn Canaldigitaal en TVV een van de laatste providers waarbij dat mogelijk is.

 

Zou men de content niet beveiligen was de tent ondertussen gesloten geweest en was er geen Nederlands/Vlaamse satelliet TV meer te zien. Daarom is Irdeto ook uitgefaseerd indertijd, omdat die codering op straat lag.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een bloemlezing noem ik dit, vooral omdat het een provider betreft die berucht is om de vele wijzigingen, die menig klant al ellende en geld heeft gekost, dat er nu nogal wat opzeggingen gebeuren is geen toeval, en 20 jaar geen problemen met CD, dat is pas erover.

 

Het zal toch niet zijn dat u een medewerker bent van het gekende huis, anders is u verklaring niet zomaar door te slikken.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In ons huisgezin ben ik consument van beeld en geluid.

 

En satelliet tv levert dat zonder problemen.

Afgezien van af en toe een nieuwe satelliet ontvanger en na de irdeto een seca kaart heb ik geen problemen met de dienstverlening.

Voor de veranderende zenderlijst is er fastscan, werkt probleemloos, verder heb ik geen klachten.

 

En ja, ik kijk nog met zelf gekozen hardware.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

3.

voor FTA ontvangst en kijken is geen enkele smartcard nodig, dat was ooit in bepaalde receivers van TVV en CDS een voorwaarde maar niet in vrije hardware naar keuze

 

 

 

Toen ik TVV had (1 jaartje) , gebruikte ik mijn Ferguson Ariva 102 mini ,

en die gebruik ik dus nu nog , FTA , vwala en ik ben er meer dan tevree mee :)

No More PAY TV casa CM !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is meer het beschermen van hun bedrijf in  mijn ogen.

 

Nadat er bij mij een poging tot inbraak was heb ik ook extra sloten gemonteerd, dat is hier ook het geval

Dat kun je niet vergelijken.

Het is gewoon zo dat toen TV Vlaanderen startte, ze zo gauw mogelijk break even wilden draaien.

ELKE klant was een goede klant.

​Alleen hadden ze nog geen eigen ontvangers op de markt, die ze konden opdringen.

Maar dat waren ze toen al wel direct van plan.

Toen ze met eigen ontvangers kwamen, was het niet zo dat de codering gekraakt was.

Het is ook niet zo dat ze bij het uitkomen van eigen ontvangers met een andere codering zijn begonnen.

De vergelijking met "na een poging tot inbraak" gaat dus niet op.

 

En je zegt hier wat verder dat je nog met eigen hardware kijkt, vraag is hoe lang nog, want die Orca gaan ze ook opdringen.

Maar ja, als je dan begint met "Afgezien van..." dan kun je dat er ook gewoon bijzetten, natuurlijk.

Zo lijkt het allemaal niets voor te stellen.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...