Ga naar inhoud


Wat is de inhoud van HD-Light en HD-Basis?


Miauw
Ga naar oplossing Opgelost door satkijker,

Aanbevolen berichten


18 Discovery HD Showcase

52 Brava HD

262 Hustler HD

 

Dat zijn de zenders die niet opengaan op een extra kaart (€4,50), op een extra kaart met HDTV-pakket (+€5,00) zijn deze zenders wel zichtbaar.

 

Ik heb zelf al enige tijd dat kanaalnr 269 - LeoTV (22:00-06:00) niet opengaat met een extra kaart. Nog meer mensen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij mijn weten ontbreken bij mij ook deze 3 zenders op de extra kaarten.

Leo TV gaat inderdaad niet open i.v.m. het pakket waar die in zit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar of die 3 zenders dan 5 euro waard zijn, nee dus.

 

Blijft wel de onbegrijpelijke move, dat Mezzo, vergelijkbaar met Brava, wel voor 4,50 op die extra kaart zit.

Of komt dat dan doordat Mezzo ooit SD was?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dat wist jij natuurlijk wel.

Nou nee niet direct, ik had me er niet zo in verdiept, maar ik kon me herinneren dat ik ooit wel dit kanaalnr heb mogen ontvangen op een tweede kaart, maar wellicht was het dan een andere zender (voorganger van Leo TV?) die dan niet in het Entertainment pakket zat. (Ik zap niet zo vaak langs deze zender :) )

 

Of....

 

Zoals door CanalDigitaal zelf vaak is aangehaald, zijn wij een 'bijzondere klant' waarbij er kennelijk andere wetten en regels gelden ... :)

aangepast door TheEnforcer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou nee niet direct, ik had me er niet zo in verdiept, maar ik kon me herinneren dat ik ooit wel dit kanaalnr heb mogen ontvangen op een tweede kaart, maar wellicht was het dan een andere zender (voorganger van Leo TV?) die dan niet in het Entertainment pakket zat. (Ik zap niet zo vaak langs deze zender :) )

 

Of....

 

Zoals door CanalDigitaal zelf vaak is aangehaald, zijn wij een 'bijzondere klant' waarbij er kennelijk andere wetten en regels gelden ... :)

 

maar je hebt toch mijn lijst daar staat alles correct in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dat wist jij natuurlijk wel.

 

Een extra kaart met het HD pakket bestaat niet.

 

Alleen op de hoofdkaart/abonnement.

Grappenmaker.... ik betaal er wel degelijk voor :) Maar zoals gezegd, andere wetten en regels...

 

Extra kaart Entertainment-pakket 01/11/2016 t/m 30/11/2016 € 4,50

HDTV-pakket 01/11/2016 t/m 30/11/2016 € 5,00

 

uxGhmaC.jpg

aangepast door TheEnforcer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappenmaker.... ik betaal er wel degelijk voor :) Maar zoals gezegd, andere wetten en regels...

 

Extra kaart Entertainment-pakket 01/11/2016 t/m 30/11/2016 € 4,50

HDTV-pakket 01/11/2016 t/m 30/11/2016 € 5,00

 

 

Welk pakket heb jij nu dan, ga er van uit dat jij het entertainment pakket hebt op jou hoofdkaart.

 

Dus jij hebt het HD pakket op de 2de kaart.

 

En als jij het entertainment pakket hebt zou loe tv wel open moeten.

 

Er staat niet bij dat het HDTV pakket op de 2de kaart zit.

 

Cd is echt oneerlijk bezig. maar dat wisten we al.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij heb je zelf dus in de tang.

 

Ik snap het nu even niet meer.

 

Welk pakket heb jij nu dan, ga er van uit dat jij het entertainment pakket hebt op jou hoofdkaart.

7 Kaarten:

2x Hoofdkaarten Entertainment HD

4x Extra Kaarten Entertainment HD + 1x HDTV-pakket tbv Extra Kaart Entertainment Pakket

1x Hoofdkaart BasisHD-pakket

aangepast door TheEnforcer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...