Ga naar inhoud


[Pioneer] Verslag patchen en een vraag


Pionewbie

Aanbevolen berichten

Ik heb zeer recent mijn Pioneer gepatcht met Dynamite 4.38Nl

Alles werkt fantastisch en ik had het al eerder moeten doen.

Dit wilde ik ook wel, maar ik had nogal wat aanloop moeilijkheden in de wereld van de digitale sateliet ontvangst. Lnb die niet wilde wat ik wilde, satfinder die niet reageerde op de draaiknop voor dB instelling en tot overmaat van ramp een ontvanger die er mee ophield. Hij had nog garantie en het is dus opgelost.

Ik heb jarenlang 2 analoge ontvangers gehad en nooit problemen gekend.

Terwijl de deco in reparatie was heb ik een Jtag (met IC en 3.3V gestabiliseerde voeding)en de benodigde kabels gemaakt en getest.

Ik wil bij deze iedereen op dit board bedanken voor hun antwoorden en informatie, in het bijzonder Satori en de man die op de st4all dag Pioneerontvangers patchte. Jullie allen hebben het mij mogelijk gemaakt en de moed gegeven dit te doen.

 

Vraagje:

Als ik via de c knop informatie opvraag is er in dit menu geen rekening gehouden met het opgegeven tijdsverschil. Vraag ik dit menu op via de infotoest dan gebeurt dit wel. Is dit normaal en zo ja is dit in de nieuwere versies veranderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heel opmerkzaam van die 'c' toets. Ik had het nog niet gezien. Ik heb hier een 120 staan met 4.37, die heeft hetzelfde. Mijn 200 met Versie 5.0 Beta geeft de tijd correct weer. Omdat de 110 soft gebaseerd is op de 110 soft, zal die bij de 110 ook goed werken.

Groeten

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satori: Heel opmerkzaam van die 'c' toets. Ik had het nog niet gezien.

 

Ik zag het gelijk toen ik er voor de eerste keer nieuwe fw inzette (V4.32 toen). Ik kijk nog al eens naar zenders die geen Mediasat-EPG hebben, vandaar... Vanaf V4.40 was het opgelost.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pionewbie: Bedankt voor de snelle reactie. Ik zal er de komende week dus maar een nieuwere (laatste) versie in zetten.

 

De laatste versie is afaik nog niet in de Nederlandse versie beschikbaar, en op de site van Dynamit staat er alleen een versie voor, de DBRS100 en SBRS200. Wel staat hij op de pioneerware-site in het Engels voor jouw receiver..

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...