evilmase Geplaatst: 8 mei 2016 Geplaatst: 8 mei 2016 Hallo allemaal, Ik heb een Xtrend et 6500 thuis liggen die al 3 jaar niet word gebruikt ..Nou probeerde ik m weer op te starten maar de kanalen werken niet meer.. Hoogwaarschijnlijk moet ik m updaten of flashen ofzo.(weet zelf niet wat flashen betekent) Mijn vraag is : wat moet ik doen om m aan de praat te krijgen?? . ik wil graag iptv instaleren en moviebox en via ethernet kabel kijken ..dus niet via schotel. Wat zijn de stappen die ik moet nemen?
Eduard07 Geplaatst: 9 mei 2016 Geplaatst: 9 mei 2016 Via ethernet kabel kijken? Legaal? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast Mimisiku Geplaatst: 9 mei 2016 Geplaatst: 9 mei 2016 Over IPTV laat ik me even niet uit, maar een nieuwere image flashen is na 3 jaar wel noodzakelijk. Download de image van je keuze en pak deze uit op een schone (lees geformatteerde FAT 32) USB stick. Zet de ET uit, plaats de USB stick aan de achterzijde en zet de ET aan. Verschijnt er USB in het display, even op de standby toets drukken....
evilmase Geplaatst: 11 mei 2016 Auteur Geplaatst: 11 mei 2016 Over IPTV laat ik me even niet uit, maar een nieuwere image flashen is na 3 jaar wel noodzakelijk. Download de image van je keuze en pak deze uit op een schone (lees geformatteerde FAT 32) USB stick. Zet de ET uit, plaats de USB stick aan de achterzijde en zet de ET aan. Verschijnt er USB in het display, even op de standby toets drukken.... Bedank voor je reactie.. Ik heb het geprobeerd om met openppli 4.0 te flashen. Ik heb precies je stappen gevold..Tijdens het flashen zag ik op het display flash i ?( met een vraagteken )en andere codes allemaal daarna is die vanzelf opgestart.(rebooting). Dat standby knop kan ik nergens op het apparaat of afstandbediening vinden... echter is alles hetzelfde gebleven. (menus layout enz). Nou weet ik niet zeker of het 100% is gelukt. Wat ik wel ffe bij wil melden is dat er een oude iptv van paar jaar terug nog er opstaat maar die niet meer werken..... waasrchijnlijk moet ik ze updaten? Mijn vraag is nu.. Is ie daadwerkelijk geflasht?? hoe kan ik dat zien?
evilmase Geplaatst: 11 mei 2016 Auteur Geplaatst: 11 mei 2016 Via ethernet kabel kijken? Legaal? Ik zou het echt niet weten.. Ik weet niet of stream bekijken illegaal is . heb jij nog enige ideeen voor mij... ik snap r helemaal niks van die dreambox of xtrends...
Eduard07 Geplaatst: 11 mei 2016 Geplaatst: 11 mei 2016 Ik zou het echt niet weten.. Ik weet niet of stream bekijken illegaal is . heb jij nog enige ideeen voor mij... ik snap r helemaal niks van die dreambox of xtrends... Vaak niet als het integraal zenders betreft die op kabel en satelliet normaal gesproken gecodeerd zijn. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
evilmase Geplaatst: 11 mei 2016 Auteur Geplaatst: 11 mei 2016 Nee die is niet geflasht, je moet de ontvanger opstarten mat de aan /uit schakelaar en een usb stick met een flash voor de 6500, en als in het display komt flash? druk je ''op de pijl naar boven'' toets op het voorfront dus niet op de AB want die werkt dan nog niet. Als de flash goed gegaan is kun je dit zien in Menu/Informatie (over....ontvanger). Hoi Sjaak..dank je wel voor je hulp.. Hij is nu inderdaad geflasht met openpli .4.0 beta. Alleen staan er nog geen kanalen op. Ik zou nog graag 1 ding willen weten. Hoe moet ik iptv of dergelijke installeren?? ik wil gewoon kanalen bekijken via internet kabel, niet via schotel. alvast bedankt.
Moderator ceesv Geplaatst: 11 mei 2016 Moderator Geplaatst: 11 mei 2016 Kan je iets preciezer zijn wat je wilt bekijken, Nederlandse programma's van een kabelprovider, iptv van KPN of Ziggo etc.? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
evilmase Geplaatst: 11 mei 2016 Auteur Geplaatst: 11 mei 2016 Kan je iets preciezer zijn wat je wilt bekijken, Nederlandse programma's van een kabelprovider, iptv van KPN of Ziggo etc.? Ik wist niet dat je al die keuzes had.lol. zou graag alle Nl kanalen willen bekijken incl foxtv en sbs9 en turkse iptv kanalen.. Maak mij niet uit welke provider. Ik neem aan dat het gratis is , toch??? zoniet dan neem ik aan dat kabelprovider wel gratis. Heb zelf weinig verstand van vandaar dat ik het vraag.
Eduard07 Geplaatst: 12 mei 2016 Geplaatst: 12 mei 2016 Heb zelf weinig verstand van vandaar dat ik het vraag. Ik hoop dat je begrijpt dat je geen gratis internet- en kabelsignalen in huis krijgt. Daar zul je voor moeten betalen. En Foxtv en Turkse zenders zitten in extra pakketten. Daar zul je extra voor moeten betalen. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Moderator ceesv Geplaatst: 12 mei 2016 Moderator Geplaatst: 12 mei 2016 Een abonnement afsluiten bij een van de iptv providers, zoals bijvoorbeeld KPN. Je krijgt er dan een interactieve iptv ontvanger bij cadeau. Gratis kijken waar wij voor moeten betalen is illegaal, en wordt op dit forum niet besproken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
evilmase Geplaatst: 12 mei 2016 Auteur Geplaatst: 12 mei 2016 Ik hoop dat je begrijpt dat je geen gratis internet- en kabelsignalen in huis krijgt. Daar zul je voor moeten betalen. En Foxtv en Turkse zenders zitten in extra pakketten. Daar zul je extra voor moeten betalen.
Gast Mimisiku Geplaatst: 13 mei 2016 Geplaatst: 13 mei 2016 Koop zo'n illegaal boxje bij..... En ...... Of ....... Kijken zolang het werkt....
Eduard07 Geplaatst: 13 mei 2016 Geplaatst: 13 mei 2016 (aangepast) Koop zo'n illegaal boxje bij..... En ...... Of ....... Kijken zolang het werkt.... Bij #13 leek het internet al weg te vallen. 13 mei 2016 aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Moderator ceesv Geplaatst: 13 mei 2016 Moderator Geplaatst: 13 mei 2016 Hij was een uurtje geleden nog online, maar had kennelijk geen behoefte hier te reageren. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen