Ga naar inhoud


xtrend et 6500 werkt nie meer... UPDATEN?


evilmase

Aanbevolen berichten

Gast Mimisiku

Niet zo raar.... Hij krijgt hier niet wat hij wil.. Namelijk info om gratis alles te kunnen kijken... Hij heeft zijn heil waarschijnlijk al ergens anders gezocht... Heb persoonlijk niks tegen een beetje hobbiën, maar ik verwacht wel dat de gebruikers tenminste één officieel abo hebben. Nederlanders staan bekend om hun zuinigheid, maar onze medelanders hebben echt het idee dat alles gratis moet.. En dan hun betalende medelanders uitlachen als ze (dik) betalen voor hun Digitürk abo (en vervolgens vragen of ze mogen sharen).. Dat stuit me best een beetje tegen de borst....

 

Kom regelmatig op de Zwarte Markt en zie dan tafelerelen.. Wil je niet weten...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kon me ook al niet voorstellen dat TS wel in staat was dit forum te vinden, maar niet kon googelen over datgene waar hij - zoals hij aangaf - niets vanaf wist. 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet zo raar.... Hij krijgt hier niet wat hij wil.. Namelijk info om gratis alles te kunnen kijken... Hij heeft zijn heil waarschijnlijk al ergens anders gezocht... Heb persoonlijk niks tegen een beetje hobbiën, maar ik verwacht wel dat de gebruikers tenminste één officieel abo hebben. Nederlanders staan bekend om hun zuinigheid, maar onze medelanders hebben echt het idee dat alles gratis moet.. En dan hun betalende medelanders uitlachen als ze (dik) betalen voor hun Digitürk abo (en vervolgens vragen of ze mogen sharen).. Dat stuit me best een beetje tegen de borst....

 

Kom regelmatig op de Zwarte Markt en zie dan tafelerelen.. Wil je niet weten...

 

Niet zo raar.... Hij krijgt hier niet wat hij wil.. Namelijk info om gratis alles te kunnen kijken... Hij heeft zijn heil waarschijnlijk al ergens anders gezocht... Heb persoonlijk niks tegen een beetje hobbiën, maar ik verwacht wel dat de gebruikers tenminste één officieel abo hebben. Nederlanders staan bekend om hun zuinigheid, maar onze medelanders hebben echt het idee dat alles gratis moet.. En dan hun betalende medelanders uitlachen als ze (dik) betalen voor hun Digitürk abo (en vervolgens vragen of ze mogen sharen).. Dat stuit me best een beetje tegen de borst....

 

Kom regelmatig op de Zwarte Markt en zie dan tafelerelen.. Wil je niet weten...

Hey Mimisiku.....Bedank voor je hulp. Dankzij jouw heb ik m toch toch kunnen flashen naar openpli 4.

Voor de duidelijkheid wil ik je ook laten weten dat ik een Tele2 interactieve tv heb , dus ik betaal gewoon voor mijn abo...  Het enige wat ik wou is  naar turkse zenders (vooral sportzenders) kijken via iptv op mijn xtrend.. want ik gebruik geen schotel , vandaar dat  ik via internetkabel wil kijken .  Ik weet al die benamingen niet maar ben aardig ver opgeschoten door alleen maar te googelen.  BTW..ik heb eindelijk streams gevonden via Henksat... maar is helaas niet compleet..   Mocht je nog advies hebben,dan zou ik dat graag van je willen horen.

 

Fijne pinksteren allemaal. :)

aangepast door evilmase
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Probleem is dat Turkse voetbalhier via kabel betaald bekeken kan worden. Via de sat alleen via Digitürk.. Legale streams zijn er niet omdat er geen licenties voor worden afgegeven. Dus LigTV e.d. kan niet vrij bekeken worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...