Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het draadje dat je ons geeft, eindigt met een vraag die nog niet beantwoord is. ;)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Beste allen,

Ik zie dat er nog onduidelijkheden zijn wat betreft de oplossing in mijn geval. Hieronder een samenvatting.

Allereerst de tv ge-update met de laatste firmware versie (versie 3395), wat ik allang had gedaan natuurlijk (geen resultaat).

Daarna bij "externe ingangen", de indeling  hdmi signaal op "verbeterd" gezet (geen resultaat).

Na de update van 16 mei, kreeg ik de optie "bypass hdmi edid check" bij A/V instelling op de solo 4k erbij, echter zonder het gewenste resultaat.

Hierna heb ik geen instelling meer veranderd, en na de update via "menu > instellingen > software update" van gister namiddag (op de solo 4k) en na reboot werkte hij gewoon zoals het hoort.

Ik zie ook dat er weer nieuwe update's beschikbaar zijn op de solo 4k, alleen ben ik bang dat het daarna weer niet werkt...dus updaten doe ik voorlopig nietbiggrin.png

Mvg,

Ricky

Geplaatst: (aangepast)

ja pussy, wattebolletje

updaten doe ik voorlopig niet

kan het effe niet meer volgen waarom mensen een VU+ SOLO4K kopen en niet durven updaten

aangepast door Tonskidutch

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Ik zie ook dat er weer nieuwe update's beschikbaar zijn op de solo 4k, alleen ben ik bang dat het daarna weer niet werkt...dus updaten doe ik voorlopig nietbiggrin.png

kan het effe niet meer volgen waarom mensen een VU+ SOLO4K kopen en niet durven updaten

Antwoord staat hierboven. :)

Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Een dikke 10 voor mijn Vu solo 4k!

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

Een dikke 10 voor mijn Vu solo 4k!

Sluit ik me volledig bij aan! Erg blij mee, en nog geen problemen tegen gekomen. Binnenkort een nieuwe tv er aan hangen, maar ben er nog niet helemaal uit wat de opvolger moet gaan worden van mijn 8 jaar oude Panasonic plasma. Ik weet zeker dat het een hele (kijk)verbetering gaat worden in ieder geval.

En Ricky, als je een backup maakt kun je altijd weer terug naar de oude situatie. Maar begrijp wat je punt is, "if it aint broke, don't fix it".

VU+ Solo4K | Image: VTI 11.0.1 | Skins: iFlatFHD v5.1 | Picons Reflection Black by Stevie-V

• Moderator
Geplaatst:

Bij mij heeft de update geen problemen opgeleverd.

Mijn Solo's 4K werken ook na de update gewoon verder.

En de programma's zijn zelfs beter geworden door de update. :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

En de programma's zijn zelfs beter geworden door de update. :D

Was het misschien alleen de zenderlijst? :lol:

Geplaatst:

ja pussy, wattebolletje

Dat laatste zinnetje bedoelde ik eigenlijk sarcastisch...(vandaar de smiley)

Uiteraard eerst backup gemaakt en ge-update. Geen probleem, solo 4k draait super!

De opmerking hierboven was volgens mij niet echt nodig....

Mvg,

Ricky

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...