Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Ben aan het oriënteren. Wil een 1300Mhz VU of ET gaan aanschaffen. Eigenlijk hoofdzakelijk voor de HbbTV applicatie.... Alleen hoor en lees je alleen maar natigheid wat betreft de uitvoering ervan. Heb ervaring met DM800 en 8000. Vreemd genoeg deed HbbTV het nog het beste op een DM500HD. Startte vreselijk traag op, maar werkte wel. Voordat ik een box koop wil ik toch wel enige zekerheid op de (redelijke) werking... Boel moet natuurlijk niet steeds in een GSOD schieten...

Geplaatst:

De ET ken ik niet, maar Vu Plus kan er heel goed mee overweg, behalve dan de oude Duo, want die heeft te weinig flash aan boord.

Aanrader voor Vu Plus de de 4K ontvanger of  Duo 2.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Gast Mimisiku
Geplaatst:

4k gaat het niet worden.. Te weinig uitzendingen in dat formaat.. Tegen de tijd dat 4k gemeengoed is is de 4k €150...

Geplaatst: (aangepast)

Werkt zeer goed op de DUO 2 hier, vooral met OPENVIX, sommige images hadden de laatste tijd problemen met HBBTV.

Ook op de SOLOSE goede ervaring.

aangepast door Tripleboy
  • Like 1

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Geplaatst:

Hbbtv werkt super op mijn Vu solo 4k, misschien te duur voor jou ik wil geen ander meer!

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Hij is niet te duur, maar ga nu niet betalen voor een standaard die bijna niet uitzend én mijn TV nog niet kan weergeven....

Heb ooit een DM8000 gekocht.. Die kostte dik het dubbele toen.... De prijs is geen barriëre...

Geplaatst:

ben er heel tevreden mee geweest met de SOLO2

maar je kan net iets meer met de DUO2 alleen al gezien de insteektuners ben je flexibeler dan de SOLO2

HBBTV gaat er prima mee werken.

ps HBBTV, ik heb dat hier op m'n TV met dvb-T ontvangst en de ethernetkabel aan routertje en dat is (zonder VU+ receiver) een heel stuk trager t.o.v. HBBTV met de VU+

ciao ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...