martis Geplaatst: 14 mei 2016 Geplaatst: 14 mei 2016 heb een vu ultimo met nw openpli, het probleem is dat hij de iso bestanden films steeds vastlopen. ook op een schone installatie, is hier nog wat aan te doen. met vti had ik hier geen last van. mvg martin Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
Tonskidutch Geplaatst: 14 mei 2016 Geplaatst: 14 mei 2016 was Openpli ook up to date? I Am Gone Love You JESTOFUNK
martis Geplaatst: 14 mei 2016 Auteur Geplaatst: 14 mei 2016 Ja die is up to date Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
carlo666 Geplaatst: 14 mei 2016 Geplaatst: 14 mei 2016 Terug naar VTi dan . Blijft dat de enigmaboxen geen echte mediaspelers zijn, maar ik heb met VTi ook iets betere ervaringen als het gaat om mediabestanden. OpenPLi heeft weer ander dingen die in mijn ogen prettiger werken.
martis Geplaatst: 14 mei 2016 Auteur Geplaatst: 14 mei 2016 Ja idd gaat mij ook om de cablescan in de openpli Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
Tonskidutch Geplaatst: 14 mei 2016 Geplaatst: 14 mei 2016 cablescan is eenmalig en onder VTI te vervangen door de juiste cable.xml te gebruiken wat let je I Am Gone Love You JESTOFUNK
Emekli Geplaatst: 14 mei 2016 Geplaatst: 14 mei 2016 Al jaren blijf ik maar lezen over een teveel aan bugs in Open PLi. Probeer gewoon eens een ander image, zelf al meerder malen gemeld, had last met internetverbinding in O.P.. Met de originele software van Vu+, geen probleem en ook niet met VTi. Na een paar jaar kom ik "mijn" probleem nog steeds tegen op diverse fora. Nu ben ik wel een VTi adept, maar er is meer: Open Vix, Blackhole e.a. Probeer die eens uit en zie wat je ervaringen dan zijn. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Jürgen Geplaatst: 14 mei 2016 Geplaatst: 14 mei 2016 Ja idd gaat mij ook om de cablescan in de openpli Begrijp het niet helemaal, is de CableScan onder OpenPli dan anders dan onder VTI? Ik zie althans geen verschil. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Gast Mimisiku Geplaatst: 14 mei 2016 Geplaatst: 14 mei 2016 @emekli VTi is toch dé officiële software van de VU+? CableScan van OpenPli heeft aangetoont erg stabiel te werken en inderdaad de correcte zenders te vinden én het correcte bouquet aan te maken. Bij andere firmware (OpenATV 5.1 in mijn geval) laat die nog wel eens een steekje vallen....
Tonskidutch Geplaatst: 14 mei 2016 Geplaatst: 14 mei 2016 neen VTI is het VuPlus Team Image dat is een alternatief t.o.v. het fabrieks image I Am Gone Love You JESTOFUNK
carlo666 Geplaatst: 14 mei 2016 Geplaatst: 14 mei 2016 Hier staat Cable Scan ook gewoon onder "zenders zoeken" in VTi (en hij werkt ook nog )
Gast Mimisiku Geplaatst: 14 mei 2016 Geplaatst: 14 mei 2016 @Tonskidutch Aha... Weer wat geleerd.. Welk fabrieksimage is dan standaard op de VU+??? Binnenkort ben ik namelijk ook een VU+ gebruiker
Moderator wiz Geplaatst: 14 mei 2016 Moderator Geplaatst: 14 mei 2016 het standaard image welke door vuplus zelf wordt onderhouden. Redelijk spartaans, alleen de basis functies zitten erin. Geen handigheidjes zoals epg / cooltvguide / oscam / enz... Maar goed, dat heeft natuurlijk geen moer met vastlopers in combinatie met ISO's te maken... Ik heb overigens geen idee waarom je met Openpli hangers hebt met iso's. Speel je die af vanaf de harddisk of vanaf een netwerk locatie eigenlijk? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
dirocca Geplaatst: 14 mei 2016 Geplaatst: 14 mei 2016 @martis gebruik je de interne player van pli of een media player plugin? grtz Philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM
martis Geplaatst: 15 mei 2016 Auteur Geplaatst: 15 mei 2016 heb een interne hardeschijf. en ik gebruik idd de interne player van pli zelf. vti cablescan vind ik niet mooi. vind ook niet alles en staat allemaal door elkaar heen Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen