Tonskidutch Geplaatst: 15 mei 2016 Geplaatst: 15 mei 2016 add gstreamer plugin. I Am Gone Love You JESTOFUNK
martis Geplaatst: 15 mei 2016 Auteur Geplaatst: 15 mei 2016 staat die in de download menu , want daar kan ik hem niet vinden Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
Tonskidutch Geplaatst: 15 mei 2016 Geplaatst: 15 mei 2016 kijk eerst eens wat die doet als je autoresolution ingesteld hebt... en nog eens de iso afspeelt I Am Gone Love You JESTOFUNK
martis Geplaatst: 15 mei 2016 Auteur Geplaatst: 15 mei 2016 meerdere iso geprobeerd met de autoresolution plugin maar ook dan loopt het vast Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
Tonskidutch Geplaatst: 16 mei 2016 Geplaatst: 16 mei 2016 DIROCCA vroeg het al, en gezien soortgelijke vragen vond ik dit de media player moet DVD iso's afspelen op Openpli I Am Gone Love You JESTOFUNK
martis Geplaatst: 17 mei 2016 Auteur Geplaatst: 17 mei 2016 Ja hij moet het wel maar kan het niet goed. ben toch echt niet de enige hier. en de vraag van dirocca had ik beantwoord. dan maar terug naar vti , eerst maar mijn settinglijst goed opslaan en terug plaatsten. bedankt voor de antwoorden Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen