Ga naar inhoud

Philips Receiver 7071

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan mij wat vertellen,waarom bij dit apparaat

in verglijk met concurent modellen waarom ik

b.v geen gecodeerde duitstalige zenders ontvangen

Ik zou ook wel Pay for Vieuw willen ontvangen

Want voor is Seca !!! Seca

Ja ik ben maar elektromonteur,dus ik weet van

de schotel geen bal ik ben opgegroeid met

standaard en normen in E.T.

Welk jongetje neemt de moeite ???

Beijenbv@planet.nl

Groetjes

Geplaatst:

Disk, ga eens bij de betere sathandelaar kijken. daar word je een heel stuk wijzer van.

Dus niet bij de locale tv boer op de hoek die er zo nu en dan ook wel eens een schoteltje bijverkoopt omdat sommige klanten in de buitengebieden wonen.<p>even kort.

er zijn 2 soorten ontvangers. elk met hun eigen voor en nadelen.<p>1/Canal + goedgejeurde seca decoder. voordelen van deze ontvanger zijn .......??...kan ze eigenlijk niet verzinnen. misschien dat ze goedkoper zijn dan de fta ontvangers. Grootste nadeel zijn de beperkingen aan deze ontvangers. opgelegd door Canaal +. om er eentje te noemen: canaal plus kaartje eruit = ontvanger DOOD !

deze ontvangers zijn leuk voor mensen die geen problemen hebben met de monopoliepositie van de plusserts, en erop vertrouwen dat dit bedrijf voor langere tijd hun signaal op de buis verzorgt. Kortgezegd: C+ = baas op buis.

C+ weg = beeld zwart. en denk nou niet, dat kan niet ! Onze zuiderburen, het volk der Belgen weet hier al alles van.<p>2/FTA (free to air) ontvanger met CI (common interface) sloten voor ci decodeer modules.

Geen gezeur met de plusserts, zonder kaart doet'ie het ook, althans op de ongecodeerde kanalen, baas op eigen buis. kost doorgaans (met decodermodules (CIM's) een paar centen meer dan optie 1, maar dan heb je tenminste ook wat.<p>Oh ja, ben ook electroboer, loop ook de hele dag aan kabeltjes te rukken en plukken.

succes

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

Tja sorry disk, die flips van jouw is een tipical C+ doos, voor weing heb je ook weinig, er zijn wel wat editors enz voor , maar dan stopt het ook. Tipje : zie hem lekker te verkopen, en neem een fijne FTa machine, is veel leuker.

Geplaatst:

Ben het niet helemaal eens met vorige topic poster. Niet verkopen maar houden voor moeders de vrouw. Koop er een leuke hobby ontvanger bij.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.