marcow Geplaatst: 15 mei 2016 Geplaatst: 15 mei 2016 Wat is het nut om een satellietontvanger eerst op een av-receiver aan te sluiten en vanuit de av-receiver op de tv aan te sluiten in vergelijking met een rechtstreekse aansluiting van de satellietontvanger op de tv. Is de beeldkwaliteit bij de laatst genoemde aansluiting beter. Gaarne advies mvg Hans
Moderator ceesv Geplaatst: 15 mei 2016 Moderator Geplaatst: 15 mei 2016 Nee, maar het tegelijk schakelen kan gemakkelijk zijn, en in sommige gevallen zal beeld en geluid meer lipsynchroon kunnen zijn. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 16 mei 2016 Geplaatst: 16 mei 2016 Nou nee? In bepaalde gevallen kan het beter zijn. Over het algemeen zijn de upscalers in de TV's goed genoeg maar de satellietreceivers spelen meer af dan enkel het ontvangen beeld en zijn daarmee mediaplayer voor diverse mediaformaten geworden maar eerst is belangrijk om te weten dat er heel veel verschillende AVReceivers zijn en die hebben allemaal een eigen portie aan specificaties en mogelijkheden. dus we moeten eerst weten wat voor AVR type model ik heb de AVR altijd al voorgeschakeld gehad enkel al wegens het geluid dat per Woonkamer luidsprekerset extreem veel beter is dan welke TV luispreker dan ook. (Denon AVR X2000 op 4 B&O redline rl45 en een Teufel center MK4) Second Life Mungo Parker
marcow Geplaatst: 16 mei 2016 Auteur Geplaatst: 16 mei 2016 Beste , Ik heb een Yamaha RX 475 AVR Ik heb wel het geluid van de Sat op de AVR aangesloten dmv een optische kabel. Maar het beeld rechtstreeks op de Tv met een HDMI kabel. Mvg Hans
Moderator ceesv Geplaatst: 16 mei 2016 Moderator Geplaatst: 16 mei 2016 Wanneer je daarmee tevreden bent zou ik het zo laten. Je kan nu kiezen tussen alleen de tv met beeld en geluid of het geluid via je stereo. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen