Ga naar inhoud


sierstrip op autodeur


Gast peterp

Aanbevolen berichten

ik heb een Volkswagen polo 2008 kleur metalic blauw , ik heb een kleine schade gehad keurig opnieuw gespoten aan de bestuurders deur , de sierstrip op de deur is er af gehaald en later er weer op geplakt nu met dat warme weer komt de sierstrip los , ben naar de dealer geweest want ik dacht dat zo iets met kunststof pluggen vast zat maar niet dus.dealer zegt op de sierstrip zit een dunne zachte schuim rubberen strip en met die strip moet je hem weer vast plakken (nieuw zit dat er al op en moet je alleen het papier er af halen en het er op plakken) ik heb de restanten van dat schuimrubber wat aan de achterkant van de sierstrip zat er af gehaald omdat de sierstrip nog goed en de verf onbeschadigd was, ik heb ik er lijm opgedaan en er weer opgeplakt ,ik heb de 1e keer lijm van pattex gebruikt ,liet na 1 dag los,2e keer heb ik silicone kit gebruikt, na 1 week weer los, wie heeft zoiets zelf meegemaakt en heeft een oplossing voor mij .

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ervaring met Bison lijm is dat na een een tijd los gaat, het droogt uit of zo en gaat dan los.

Echte 3m tape is volgens mij moeilijk te krijgen in Nederland, alleen via ***geen-reclame***. De 3m in Nederland heeft

niet de goede samenstelling, vanwege milieu denk ik.

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf al wel eens "Tesa Montageband für Spiegel" gebruikt... de variant "Extra stark"

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tesa heeft ook een variant "outdoor". Hoge kleefkracht, water en UV bestendig en bestand tegen lage en hoge temperaturen. Te koop bij een van de eerder genoemde bouwmarkten.

Maar voorkom teleurstelling en informeer bij een schadereparatiebedrijf, of vakwinkel voor automaterialen welke tape je moet gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad ik heb dubbelzijdig plakband gekocht van TESA  outdoor alles op de deur grondig alles eraf gehaald en vetvrij gemaakt en daarna eerst plakband op de sierstrip gedaan en dan goed voor de deur gaan zitten want de bedrijfsleider vertelde wel als het er 1 maal opzit kan je maar een heeeeeel klein beetje corrigeren, resultaat prima cassie. hartelijk bedankt jongens weer wat geleerd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

White spirit , laat geen sporen na en beschadigd de lak niet , wel goed droog wrijven

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een brede sierstrip hebt zal het niet altijd met dubbel zijdig tape gaan,zeker als hij al een keer er af geweest is, ik zelf gebruik  ZETTEX 60 , dit is een veelzijdig product houd bijna overal op ,ook op leer en kunststof ,blijft elasties .ook  op Airbbag matt. post-40587-0-44249100-1463996245_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...