Puch Geplaatst: 27 mei 2016 Geplaatst: 27 mei 2016 Goed dat je dit allemaal doet, maar waarom een apart toestel gaan kopen? Ik zie in je sig dat je VU+ DUO2 hebt. Die speelt toch alles perfect af. Ook MKV bestanden. Je hoeft enkel je nas toe te voegen en kijken maar... iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Jürgen Geplaatst: 27 mei 2016 Auteur Geplaatst: 27 mei 2016 (aangepast) Was dat maar zo simpel. Ik heb nogal wat video's in uiteenlopende formaten welke niet allemaal door mijn vorige SOLO2 en de huidige DUO2 afgespeeld worden. Daarom had ik hiervoor ook al een WD TV Live Mediaplayer in gebruik welke eigenlijk alles afspeelde. Na het installeren van de laatste update voor de WD Player werd er echter geen Netflix meer op de WD Player ondersteund en om die reden en nog andere redenen heb ik dus de Apple TV 4 besteld en dat functioneert perfect. 27 mei 2016 aangepast door Jürgen MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Puch Geplaatst: 27 mei 2016 Geplaatst: 27 mei 2016 Wat je niet kan afspelen met de VU omzetten met handbrake. Maar de meest voorkomende formaten speelt de VU toch wel af. Bij mijn weten DVD formaat, avi, mp4 en mkv. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Tonskidutch Geplaatst: 28 mei 2016 Geplaatst: 28 mei 2016 hoi Puch, er van uitgaande dat die mkv's allemaal uit het net geplukte roofkopieen en rips zijn met volledig verkeerde substreams is de afspeelbaarheid niet gegarandeerd indien je ze zelf hebt aangemaakt met een audio kanaal en subtitels dan is het meestal in orde voor de enigma2 boxen (spreek meerdere merken) maar afgezien daarvan kan Jürgen toch echt nog enkele extra zaken bekijken via die nieuwe apple TV versie 4 ik heb dat gezien bij mijn jongste broer tijdens de hemelvaartvakantie in Nederland en dat is oogstrelend en hartverwarmend, bijvoorbeeld de BBCiTV die je in briljante kwaliteit binnen krijgt. En dus al die mooie series zoals Doctor WHO in originele taal en zonder storende ondertitels om er een van op te noemen. Come Back Josh Rouse
Jürgen Geplaatst: 28 mei 2016 Auteur Geplaatst: 28 mei 2016 .... en op de VU kan ik geen Netflix krijgen maar dat had ik al eerder gezegd. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Noordzee Geplaatst: 26 juni 2018 Geplaatst: 26 juni 2018 Eindelijk komt NPO Start beschikbaar op Apple TV. (Gelezen op https://mediamagazine.nl/app-van-npo-start-ook-beschikbaar-op-apple-tv/ ) Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
RCDingen Geplaatst: 20 juli 2018 Geplaatst: 20 juli 2018 Installeer gewoon infuse dan hoef je niets om te zetten en hij maakt zelf een mooie bibliotheek aan met covers en beschrijving. Werkt hier perfect ook voor UHD. Je kunt er kodi opzetten met veel moeite en als hij uitgaat moet je het er weer terug opzetten want dan is hij weg of je moet een devolper account nemen bij Apple a $100,- per jaar Rob
Jürgen Geplaatst: 22 juli 2018 Auteur Geplaatst: 22 juli 2018 Hier kan ik mij volledig bij aansluiten, sinds dat ik 2 jaar geleden Infuse op de Apple TV heb geïnstalleerd ben ik nog geen enkel videobestand tegengekomen wat ik niet kon afspelen en daar zaten formats bij die bijna nergens anders op afspeelbaar waren. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Tonskidutch Geplaatst: 22 juli 2018 Geplaatst: 22 juli 2018 ja en maar hoe kom je aan die rare niet afspeelbare formaten het zal je maar gebeuren dat familieleden jou die toezenden zeg Come Back Josh Rouse
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen