MarnixK Geplaatst: 24 mei 2016 Geplaatst: 24 mei 2016 Ik heb nu al enkele jaren een DM500HD met openATV erop. Deze functioneert opzich nog naar behoren, alleen kan ik er geen dvbc meekijken. Nu zou ik deze willen vervangen voor een Gigablue X3 en daar dan ook een DVBC tuner erbij in. Heeft iemand al ervaring met deze X3 en kan deze dankzijn de CI+ dan ook met een ziggo kaart overweg ? Of kan dat ook met een niet CI+ ontvanger ? Dreambox DM500HD OpenPli, Viosiosat G4
VluggeW Geplaatst: 25 mei 2016 Geplaatst: 25 mei 2016 Hallo, De GigaBlue reeks is een goede ontvanger. De oude Ziggo kaart werkt gewoon rechtstreeks in de kaartlezer. De UPC kaart werkt niet in de kaartlezer. Greetz
Debuurvrouw Geplaatst: 26 mei 2016 Geplaatst: 26 mei 2016 Ik heb de X3 al vanaf dag 1 en ben er zeer over te spreken. Ik heb hem in combinatie met een twin DVB-C tuner. Op de legale manier werkt de UPC kaart niet..in de reader. Maar met de juiste gegevens weer wel ;-) Verder is de Gigablue X3 ideaal uit te breiden met bv IPboxen van Gigablue. Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen