Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedenavond,

Ik heb een tv met een ingebouwde receiver i.c.m. abonnement van CD. Gezien problemen die ik heb en de matige betrouwbaarheid van de ingebouwde receiver overweeg ik een losse hoogwaardige HD receiver te kopen.

Mijn vraag is de volgende. Welke HD receiver adviseren jullie. Opnemen van programma zou een extra optie kunnen zijn, maar is niet noodzakelijk.

Ik ben op zoek naar een top reveicer die te gebruiken is voor HD zenders, duo-LNB e.d. Tweede vraag: hoe belangrijk is het dat de HD receiver uit de CD opgegeven lijst komt? Ik kan me namelijk goed voorstellen dat CD contracten heeft met leveranciers voor het promoten van receivers van een bepaald merk. Is de ondersteuning van de klantenservice voor een door CD aanbevolen HD receiver noodzakelijk?

Hoor graag jullie reactie.

Gr.

Hermann

• Moderator
Geplaatst:

De top ontvanger van dit moment is de Vu+ Solo 4K.

Deze komt niet voor op de lijst van Canaldigitaal.

Het kan zijn dat in de toekomst deze ontvanger alle nog maar te gebruiken is met een CI module welke de mogelijkheden van de ontvanger begrenst.

Dit is het geval voor elke niet gecertificeerde ontvanger.

Toch heb ik zelf dit risico genomen wegens de sublieme prestaties van deze ontvanger.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Zorg dus dat je ontvanger CI+ ondersteund, bij de Linux-ontvangers zijn dat voor zover ik weet VU+ en Gigablue. De laatste met officiële licentie.

Verder zijn er natuurlijk ook heel veel niet-Linux ontvangers die ook prima zijn.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst:

Goedenavond,

1) Ik heb een tv met een ingebouwde receiver i.c.m. abonnement van CD. 2) Gezien problemen die ik heb en de matige betrouwbaarheid van de ingebouwde receiver overweeg ik een losse hoogwaardige HD receiver te kopen.

3) Mijn vraag is de volgende. Welke HD receiver adviseren jullie. Opnemen van programma zou een extra optie kunnen zijn, maar is niet noodzakelijk.

Ik ben op zoek naar een top reveicer die te gebruiken is voor HD zenders, duo-LNB e.d. 4) Tweede vraag: hoe belangrijk is het dat de HD receiver uit de CD opgegeven lijst komt? Ik kan me namelijk goed voorstellen dat CD contracten heeft met leveranciers voor het promoten van receivers van een bepaald merk. Is de ondersteuning van de klantenservice voor een door CD aanbevolen HD receiver noodzakelijk?

Hoor graag jullie reactie.

Gr.

Hermann

1 ) welke

2 ) wat voor soort problemen

3 ) VU+ met allround alternatief image bijvoorbeeld de vanaf SOLO SE V2 of de duurste SOLO 4K

4) vergeet elke ondersteuning en of hulp van CD bij afwijkende apparatuur; geen hulp en eigenlijk reden tot royemant van je contract

betreffende 1 ) en 2 )

ik kan mij voorstellen dat je een ouder type hebt en of dat je satellietschotel sowieso aan onderhoud toe is

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...