Ga naar inhoud


Wat is het verschil tussen 2 rijtjes VU+ ontvangers, waar staat het bericht?


Miauw

Aanbevolen berichten

je wekt iets tot leven wat niets met de VU+ Ultimo van doen heeft.

 

maar goed de modellen die met een CI+ werken daar ze onder VTI draaien werken nog steeds met CI+

het betreft de VU+ DUO2

het betreft de VU+ SOLO SE V2

het Betreft de VU+ SOLO 4K

 

en geen ander...

 

Indien het niet meer zou werken zal er Onmiddelijk raport over gegeven worden.

 

ciao

 

Ik denk dat het mogelijk toch met de CI+ modules te maken heeft, die wil ik voor de veiligheid achter de hand houden.

 

Mogelijk heeft het ook iets met de voedingen van de VU+ ontvangers te maken, de oude zouden soms problemen geven, die nieuwere types niet, of klopt het niet wat ik nu zeg?

 

Mijn excuus dat ik wat traag reageer, daar wil ik niet te veel over kwijt, maar er draait nogal wat rond mijn gezondheid, dus denk niet dat ik het niet lees, en denk ook niet dat ik niet reageer, het kost alleen meer tijd dan ik zou willen.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


In het Dreambox forum heb ik alle berichten tot begin dit jaar nagezocht, ik heb wel eens begrepen dat de zelfde software deels gebruikt wordt, maar helaas heb ik het bericht daar ook niet kunnen vinden.

 

Mogelijk staat het onder "Algemene vragen" of "Nieuws", het is mij nu even te laat om verder te speuren, nu eerst rusten en straks slapen.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ondertussen kon ik niet slapen, heb maar even het "Dreambox" forum en het forum "Algemene vragen" tot begin dit jaar terug gezocht, helaas nog niets kunnen vinden.

 

Dan blijft er niet veel over, "Nieuws" en een ander gedeelte op dit forum.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

De VU+ Kan prima met de fastscan overweg. Je moet de plug-in alleen even installeren vanuit de feed. Althans bij VTI 9.0.3.. OpenPli ga ik op de VU niet installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...