Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb weer eens last van geen beeld

 

wel beeld op astra ,

geen beeld op 23,5 npo1 tot en met sbs 6 snr 0 agc 64

 

wel beeld op sbs9 en alle lokale zenders ,eurosport1 hd en wat andere zenders snr 86 agc 85

 

aan de ontvangst kan het niet liggen

 

 

tot gisteravond gewoon beeld

 

waar moet ik het nu weer zoeken

 

 

2 x dm800hd + 1 x dm8000

3 x vuduo + 1 x vuduo2

1 x coolstream

1 x nas 2413


Geplaatst:
Op 31 mei wijzigt CanalDigitaal de uitzendgegevens van een groot aantal zenders. De waarde van de ‘symbol rate’ bij deze zenders wordt aangepast van 27.500 naar 29.900. Op dezelfde dag verhuist de zender Eurosport 2 op de satelliet, de zender blijft wel op dezelfde positie in de zenderlijst aangeboden worden (kanaal 29). 

De meeste ontvangers passen automatisch de uitzendgegevens aan na het inladen van de nieuwe zenderlijst(en) die we die dag aanbieden. U hoeft dan zelf niets te doen. 

 

Geen beeld?

Wanneer de ‘symbol rate’ vanaf 31 mei niet wordt gewijzigd in uw ontvanger (automatisch of handmatig), dan heeft u op veel populaire zenders geen beeld meer. Als u vanaf 31 mei geen beeld heeft op bepaalde zenders, dan moet u de nieuwe zenderlijst handmatig inladen of de uitzendgegevens handmatig aanpassen. 

 

Laadt u handmatig nieuwe zenderlijsten in? Doe dit dan op 31 mei met de volgende gegevens: 

 

Eurosport 2 verhuist op 31 mei naar transponder 3208: ASTRA 23,5 – 11.856 – V - 29.900- 2/3 – DVBS2 – 8PSK.

 

Transponder 3208, gewijzigde symbol-rate: ASTRA 23,5 – 11.856 – V - 29.900- 2/3 – DVBS2 – 8PSK. Zenders op deze transponder: SyFy, RTL 4 HD, RTL 5 HD, RTL 7 HD, RTL 8 HD, RTL-Z, RTL Lounge, L1 Limburg en Reality Kings. 

 

Transponder 3202, gewijzigde symbol-rate: ASTRA 23,5 – 11.739 – V – 29.900– 2/3 – DVBS2 – 8PSK. Zenders op deze transponder: Nederland 2 HD, SBS6 HD, Boomerang, The QYOU HD, Investigation Discovery, NPO Politiek/NPO Best24, FOX, NPO Z@pp/NPO Humor TV, HBO 2, HBO 3, FOX Sports Eredivisie 1 HD, Disney Channel, The EDGE HD, NPO Doc, 13th Street en Discovery Channel.

 

Transponder 3225, gewijzigde symbol-rate: ASTRA 23,5 – 12.187 – H – 29.900– 2/3 – DVBS2 – 8PSK. Zenders op deze transponder: Nederland 1 HD, Nederland 3 HD, Veronica HD/DisneyXD, Net5 HD, AT5, Een HD, Canvas HD, FOX Sports International (2) HD, 24Kitchen en HBO (1) HD.
Geplaatst:

Niet bij je thuis, want ik heb er ook last van... :(

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Geplaatst:

oke , heel erg bedankt , meestal krijg ik mail van cd , maar deze keer zeker niet , verandert , en is oke

2 x dm800hd + 1 x dm8000

3 x vuduo + 1 x vuduo2

1 x coolstream

1 x nas 2413

Geplaatst:

Beste wiltop

Dat deze verandering er aan zat te komen staat al vele weken op het informatiekanaal positie 14, staat al vele weken op de site van CanalDigitaal en stond weken geleden al in de nieuwsbrief die alle klanten krijgen toegestuurd. Alleen moet dan wel het juiste e-mailadres bij CanalDigitaal bekend zijn om het ook te ontvangen.

Door deze verandering wordt door mensen al een zwakker signaal gemeld. Ik hoop dat je in Portugal alles nog goed kunt ontvangen, ook met slecht weer.
 

Geplaatst:

Vanmorgen ook geen beeld! Maar het is het eind van de maand. Dus onze vrienden van CD zullen wel weer iets voor de klanten hebben "verbeterd".

Handmatig symbolrate ingesteld maar géén beeld. Ik zit in Spanje maar heb altijd goed beeld maar nu is het signaal beduidend minder. Voordat ik de schotel opnieuw ga instellen. Heeft iemand een iedee? 

Geplaatst:

Hier in Marbella heb ik alles nog weliswaar met een M7 801, en ook op een heel oude canal deco DSR 7121

 

Ben net bij iemand geweest met een Rebox 4200 of zo iets, die was kompleet vastgelopen, bij het kanalen zoeken, ook na fabrieksreset, dus een kwartiertje stroom eraf, daarna ging het wel goed.

 

De lokale satboer hier in de buurt wordt platgebeld met mensen met problemen.

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Geplaatst:

Hier geen verschil met gister v.w.b de sterkte van het signaal, ik had de sterktes gistermiddag opgenomen.

De kwaliteit kan ik niet beoordelen, daar heb ik geen gegevens van opgenomen helaas.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...