Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

29900 is geen uitzonderlijke parameter.

Ik denk dat je met de hand de transponder gegevens moet vervangen, of de oude transponders moet verwijderen en opnieuw met de juiste waarden moet configureren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Heb je alle parameters correct ingegeven?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

ja meermaals gedaan , heb ook goede kwaliteit van de transponder 

zal eens proberen eerst te verwijderen en opnieuw in te voeren

ik heb nog steeds geen goed beeld (zwart of blokkerig)

de receiver heb ik terug gezet naar fabrieksinsteleling en voorlopig maar 1 transponder handmatig  ingeladen 

12187 29,900 hier komen wel de juiste kanalen binnen bv NPO1 maar geen beeld.

doe ik iets niet goed of is er ergens iets met mijn Humax iCord aan de hand 

Geplaatst:

Wat pel schrijft heb ik inderdaad al gedaan na lang zoeken. Alleen op die plek is inderdaad de frequentie en de symbol rate te wijzigen en niet bij TP bewerken zoals je zou verwachten...

Het menu van de Topfield zit wat dat betreft erg onlogisch in elkaar. Het gaat om de ontvanger van vrienden van mij in Portugal. Ze hebben nu weer alle zenders.

Morgen de boel sorteren, maar ook dat is een crime. Om de één of andere reden begint de Topfield de zendernummering bij 1000 i.p.v. gewoon bij 1. Erg irritant. Ook als je de zenders sorteert, blijft de nummering gewoon hetzelfde. Erg wazig.

Ik heb vanavond mijn Vantage ook opnieuw laten (blind)scannen maar die begint gewoon bij 1 en kon ze daarna gewoon sorteren in de volgorde en nummering die ik wens.

Sorteren een crime? Valt mee als je slechts 1 (hoofd) zenderlijst aanhoudt en geen favorietenlijsten.

Ga naar MENU. Kies daar: Installatie.

Kies daar: Zenders bewerken.

Kies dan Zenders sorteren.

Kies dan bij Functions: Sorteren.

Kies dan uit dit wijze van sorteren menu:

Standaard

Alfabetisch

Satelliet

Ongecodeerd

Provider

FAV-All

Transponder of: Stoppen

Als je daar Standaard kiest, zie je gewoon de zenders met de nummering 1, 2, 3 enz. en de lijst begint niet met 1000 enz.

Geplaatst:

Een vraagje ik zit momenteel aan boord van een schip en hebben sinds 31 mei geen zenders meer op de frequentie 12187 dus NPO 1&3 Veronica etc.

Heb satelliet ontvanger DSR 7141 heb de zenderlijsten opnieuw gedownload via 19.2 en alles terug gezet naar 23.5 maar geen resultaat weet iemand hiervoor een oplossing.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...