hendrik-j Geplaatst: 1 juni 2016 Geplaatst: 1 juni 2016 Geachte forumleden. Wie kan mij helpen,ik ben op vakantie in Winterswijk en wil mijn schotel opzetten Ben niet helemaal vreemd met het opzetten.maar ik ben al dagen bezig en nog steeds niets. Ik heb een triax 65 cm met inverto Black duo twin en een M7 ontvanger. Zet mijn ontvanger op kan. 190 RTL lux gelijk beeld echter signaal is niveau 80 kwal.79 Ontvang ook de can.dig. zender en sbs 9 Hoe ik ook draai horz.en vert. Geen verbetering in het signaal. En ontvang ook geen overige nederlandse zenders. Ik gebruik de ontvanger ook thuis maar dan met een triple lnb heeft het soms met de diseqc instellingen te maken ? Ik heb nog een single inverto Black ultra bij me. Maar weet niet hoe ik dan astra 3 kan vinden,kijk in principe alleen Hd en Nederlandse zenders. Hartelijk dank voor de eventuele reacties
Tonskidutch Geplaatst: 1 juni 2016 Geplaatst: 1 juni 2016 en je weet dat alle CD zenders en TVV zenders naar een andere symbolrate verhuisd zijn ... 29.900 zoals iedereen momenteel ontdekt? Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
hendrik-j Geplaatst: 1 juni 2016 Auteur Geplaatst: 1 juni 2016 Waarom ontvang ik dan sbs 9 en het informatiekanaal van can digitaal. De ontvanger voor het laatst gebruikt 29 mei.
Sprietje Geplaatst: 1 juni 2016 Geplaatst: 1 juni 2016 Omdat SBS 9 en het informatiekanaal niet veranderd zijn.
hendrik-j Geplaatst: 1 juni 2016 Auteur Geplaatst: 1 juni 2016 Hallo Sprietje wat moet ik nu doen. Zo technisch ben ik niet. Iets wijzigen in de ontvanger?.
Sprietje Geplaatst: 1 juni 2016 Geplaatst: 1 juni 2016 Via het menu de nieuwe fastscanzenderlijst inladen.
RowanF1 Geplaatst: 1 juni 2016 Geplaatst: 1 juni 2016 1) U gaat naar het menu van de M7 ontvanger. 2) U kiest optie 3 - Installatie 3) U kiest de optie zenderlijst opnieuw instellen (fastscan) 4) Kies daar HD zenderlijst Klaar is kees. Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.
hendrik-j Geplaatst: 1 juni 2016 Auteur Geplaatst: 1 juni 2016 Dus ik moet de schotel gewoon opzetten zodat ik het informatiekanaal van Cd ontvang en op dit kanaal de Hd zenderlijst inladen.
hendrik-j Geplaatst: 1 juni 2016 Auteur Geplaatst: 1 juni 2016 Ik heb dit gedaan en inderdaad alles doet het weer. Ik wil iedereen bedanken voor de reacties. Toch fijn dat er dit forum is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen