Ga naar inhoud


CI+ module in buitenland


Casafeliz

Aanbevolen berichten

ja sorry, fout van mij , ik bedoelde 1/4 en 2/4.

Ben in tussentijd al weer een stapje verder. Ik kan manueel inscannen en de tv slaat nu eindelijk de zenders op in zijn geheugen. Dus nog effe werk en ik zal hopelijk weer kunnen TVV kijken.

Zou er geen mogelijkheid zijn om een fastscan te kunnen doen wetende dat tv een Spaanse Samsung is ?

Alvast hartelijk dank voor de ondersteuning en de goede raad

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja sorry, fout van mij , ik bedoelde 1/4 en 2/4.

Ben in tussentijd al weer een stapje verder. Ik kan manueel inscannen en de tv slaat nu eindelijk de zenders op in zijn geheugen. Dus nog effe werk en ik zal hopelijk weer kunnen TVV kijken.

Zou er geen mogelijkheid zijn om een fastscan te kunnen doen wetende dat tv een Spaanse Samsung is ?

Alvast hartelijk dank voor de ondersteuning en de goede raad

http://www.samsung.com/nl/consumer/tv-audio-video/televisions/uhd-tv/UE65JU7500LXXN

 

Download de Upgrade File en installeer deze op je tv. Kies na het updaten als land België en gebruik daarna de fastscan.

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net telefoon gehad van helpdesk van Samsung. Zij zelf zeggen na lang aandringen van mij dat het kan maar dat ze het niet mogen.

Is wel spijtig dat Samsung het zo bekijkt ! Ik heb ergens gelezen dat bij tv's van LG het wel zou kunnen.

Mijn vraag hier nu, wat als de upgrade (update) mislukt en de tv niet meer werkt?

Zijn er hier nog mensen die dergelijke upgrade gedaan hebben met succes ?

Bestaan er aparte decoders waar een CI+ module in past want ik heb er zo eentje waar de smartcard ingebouwd zit ?

In ieder geval kan ik nu al beter overweg met het handmatig instellen van de zenders van TVV. Ik zal gedoemd zijn om een ganse tijd mijn zenders handmatig in te stellen ook al zit je met een (redelijk dure tv) , ah ja het is om naar te kijken en dat valt best wel mee   :D . Dus zullen we maar niet klagen.

Alvast bedankt voor de hulp.  Gracias

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat mogen ze niet

Ik heb net telefoon gehad van helpdesk van Samsung. Zij zelf zeggen na lang aandringen van mij dat het kan maar dat ze het niet mogen.

Is wel spijtig dat Samsung het zo bekijkt ! Ik heb ergens gelezen dat bij tv's van LG het wel zou kunnen.

Mijn vraag hier nu, wat als de upgrade (update) mislukt en de tv niet meer werkt?

het verhaal wordt steeds waziger

 

sinds wanneer is een advies zoals rowanF1 geeft dus niet meer mogelijk op die samsung TV

 

http://www.samsung.com/nl/consumer/tv-audio-video/televisions/uhd-tv/UE65JU7500LXXN

 

Download de Upgrade File en installeer deze op je tv. Kies na het updaten als land België en gebruik daarna de fastscan.

 

ik geloof dat de topic starter het instellen van Taalinstellingen en Landsinstellingen nog eens moet na lezen in de gebruiks aanswijzing

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmm,31-5 he?

Zet de SR van de TVV-transponders eens naar 29900

aangepast door Satneef

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn samsung date hier regelmatig up.Nog geen enkel probleem gehad ermee.Samsung dekt zich gewoon in alhoewel ze geen enkele poot hebben om op te staan als er wat misgaat met die update.Valt gewoon onder garantie.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb enkel keuze in Spanje , Portugal en andere. Ik had gelezen en begrepen dat ik hier wel degelijk Spanje moet invullen omdat het toestel in Spanje staat.

Nu wat die upgrade betreft, het type nummer is hetzelfde maar de  LXXN en bij mijn toestel de TXXC gaat dan hopelijk niet voor problemen zorgen?

Mocht het fout lopen heb ik hier niet onmiddelijk de hulp die ik in België kan hebben vandaar mijn voorzichtigheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...