Ga naar inhoud


192tv vanaf 1 juli bij CD en TVV


de vrije fries

Aanbevolen berichten

Het is nog nieuw en niet via de radio te beluisteren.

Geef het tijd en kijk dan over een maand of je nog zo enthousiast bent en de zender nog dagelijks voor achtergrond muziek gebruikt..

Als je huisgenoten tenminste niet eerder zijn gaan klagen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dab(+),fm, sat etc, hadden we het toevallig over muziek bij het bezoek. We waren het unaniem over, dat bij commerciële zenders soms muziek bijzaak is, waar radio staat voor muziek, en info zoals bvb nieuws. Maar waar ik woon vindt ik commerciële zenders niks. 192 tv is meer dan welkom, en blijft bij haar leest.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nog nieuw en niet via de radio te beluisteren.

Geef het tijd en kijk dan over een maand of je nog zo enthousiast bent en de zender nog dagelijks voor achtergrond muziek gebruikt..

Als je huisgenoten tenminste niet eerder zijn gaan klagen.

Hier geven we mekaar elk zijn ding, dochter mp3 vrouw haar smaak muziek en gezien ik het meest overdag luister mijn ding, dus elk wat wils en alle huisgenoten tevreden en binnen een maand zal daar niets aan verandert zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom niet? Tegenwoordig zit iedereen te luisteren met oortjes, en je moet niet meer brullen, stuur gewoon een whatsapp berichtje naar je gezinsleden. Dan stoor je ze bijna niet, en ze zijn toch al gewend zo te communiceren. Oortjes worden volgens mijn broer al veel gebruikt op de werkvloer, dus no problem.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...