Ga naar inhoud


192tv vanaf 1 juli bij CD en TVV


de vrije fries

Aanbevolen berichten

@Penthe, daar kan ik goed inkomen iedereen heeft zijn voorkeuren en 80 jaren muziek was ook leuke muziek, maar wat ik niet kan begrijpen is dat sommigen de smaak van anderen niet kunnen (willen) begrijpen. Mijn ouders hielden van accordeon muziek, heb dat altijd gerespecteerd, ik zie hen nu nog heropleven als ze die horen en ze zitten dicht tegen de 90 jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ontvang de zender al wat langer via de kabel.

In het begin was ik nog wel enthousiast maar dat werd geleidelijk minder en minder.

Het is herhaal na en herhaal voor van nummers.

Nu, ter gelegenheid van de introductie via de satelliet de zender een ochtend aan laten staan.

Verschillend nummertjes drie keer gehoord dus de middag maar wat anders opgezet.

Ook goeie oude nummers raak je zat als je ze te vaak hoort.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is herhaal na en herhaal voor van nummers.

 

Verschillend nummertjes drie keer gehoord dus de middag maar wat anders opgezet.

Ook goeie oude nummers raak je zat als je ze te vaak hoort.

En Johan45, geef mij de gouden tip over het muziekkanaal en/of radiozender welke geen zelfde muziekjes/liedjes een aantal keren per dag laat horen of herhaald ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat er niet om hoeveel keer een radio of tv station per dag iets herhaald maar "hoe lang" Ik heb 18 jaar lang op een werkplek vrijwel elke dag de zelfde muziek mogen aanhoren en dan wordt je het goed zat. Komt die zelfde muziek nu terug op een TV zender wil je er niet eens meer naar luisteren of kijken want je hebt het gewoon te veel gehoord.

 

De meeste nummers zijn op de commerciele radio zenders gewoon toendertijd al dood gedraaid.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou me een enorm genoegen doen als je me één provider zou kunnen aanwijzen bij wie ik een zender als Cultura in het gewone basispakket zou kunnen krijgen. Tot dusver heb ik er geen enkele kunnen vinden maar ik laat me dolgraag door je beleren van het tegendeel.

Je had het over "allerduurste pakketten". Kun je daar een voorbeeld van geven?

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is geen gouden tip.

De tip die ik je kan geven is te wisselen van muziek zender als je zo nodig de hele dag muziek denkt nodig te hebben., de hele dag dag in dag uit van hetzelfde kan niet anders dan verveling oproepen op de duur.

Wat afwisselen met een praatprogramma kan ook nuttige effecten genereren voor je algemene ontwikkeling.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das waar, daarom fijn, dat er meerdere zijn zodat je even kan switchen. Ik kijk en luister momenteel naar 5 verschillende muziekzenders, naargelang ik gestemd of gezind ben.

Top offic, je schrijft na een uurtje heb ik het gehad. Dat heb ik met commerciële tv stations zoals bvb medialaan, sbs en rtl, maar dan al na 30 minuten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat afwisselen doe ik ook zeker, de volgende zenders komen hier voorbij, Radio 1 voor nieuws en duiding, Radio 2 voor regionaal nieuws, 192tv , Gold Uk, Arrow Classic Rock, Planet Rock tv en nu bvb luister ik Arbeidsvitaminen op Radio 5, ook staat Z tv overdag soms aan ,alles luister en kijk ik via satelliet. Is dochterlief thuis en zit ze niet aan de mp3 dan staat ergens een hip hop zender aan, daar heb ik geen enkel probleem mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Luister gewoon naar Classic FM, dat verveelt nooit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

een ding moeten we ze wel meegeven. de clips en zeker de muziek is digitaal geremasterd.

 

Dat doet zelfs MTV met hun VH zenders hen niet na.

 

dus kwa beeld-, en zeker kwa geluidskwaliteit toch een van de betere muziekzenders.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kun je nou SBS of RTL vergelijken met een muziekzender, sorry hoor maar de logica van jou is ver te zoeken :)

Hier staat ergens, dat je na enkele uren je het gehad hebt van die muziekzender. Ik geloof die mens.zoals ik het heb van die zendergroepen waar ik over schrijf. Iemand schrijft, vrouwlief zal tevreden zijn ganse dag 192 tv. Ik kan het me niet voorstellen iedere avond te moeten meekijken naar die ( gemanipuleerde) troep van sbs,medialaan en rtl. Daarom haalde ik die erbij. aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...