Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@Penthe

Svp geen gaten in de lucht springen. Dat kan leiden tot meer neerslag, gaten in ozonlaag etc. Hiermee dreigen doet vermoeden van milieuterreur dreiging. Enige link met schotelontvangst zou aanleiding kunnen geven tot schotelverboden. Dit satellietforum is een van de weinigen dat nog resteert. Voortbestaan svp niet in gevaar brengen. Daarnaast na gat in de lucht te hebben gesprongen kan terugkeer op aarde plijnlijk zijn.

Geplaatst: (aangepast)

@Penthe

Svp geen gaten in de lucht springen. Dat kan leiden tot meer neerslag, gaten in ozonlaag etc. Hiermee dreigen doet vermoeden van milieuterreur dreiging. Enige link met schotelontvangst zou aanleiding kunnen geven tot schotelverboden. Dit satellietforum is een van de weinigen dat nog resteert. Voortbestaan svp niet in gevaar brengen. Daarnaast na gat in de lucht te hebben gesprongen kan terugkeer op aarde plijnlijk zijn.

Je hoeft geen gat in de lucht te springen om meer neerslag te krijgen, door de opwarming van de aarde komt er meer regen en neemt de uitval van het signaal toe, vanmiddag was er weer een zware regenbui en kon ik weer niet kijken naar een uitzending.

Een gat in de lucht springen houd juist het wolkendek open en blijf je beeld houden.

Maar om nou een gat in de lucht te springen voor CD? ik denk dat penthe dat ook bedoel.

niet springen dus.

aangepast door erwin05
Geplaatst:

Eindelijk, kan als gouwe ouwen zender gewoon in SD. Hoeven we daar niet over te discussiëren.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Geplaatst:

Ja, is een pluspunt. Maar weer degenen die niet handig zijn, kunnen hun decoder zelf niet instellen. Dit na 3 dagen vanaf de grote update....Konden ze dat niet tegelijk doen?

System Administrator (niet van deze site)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...