Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal

Ik ben helemaal nieuw op dit Forum.

Heb een vraag over de nieuwe zenderlijsten van Canal Digitaal.

Sinds de 31e Mei ben ik alles kwijt en als ik hem opnieuw laat zoeken vind hij niks Meer.

Ook alles een keer gereset Maar niks. Iemand misschein een oplossing?

Heb een Samsung tv met ingebouwde module.

Heb ook al geprobeerd de Symbol rate te veranderen Maar vind niks en slaat niks op wat ik als NIEUW ingeef.

Gr Helmut

Geplaatst:

Geen beeld?
Wanneer de ‘symbol rate’ vanaf 31 mei niet wordt gewijzigd in uw ontvanger (automatisch of handmatig), dan heeft u op veel populaire zenders geen beeld meer. Als u vanaf 31 mei geen beeld heeft op bepaalde zenders, dan moet u de nieuwe zenderlijst handmatig inladen of de uitzendgegevens handmatig aanpassen.

Laadt u handmatig nieuwe zenderlijsten in? Doe dit dan op 31 mei met de volgende gegevens:

Eurosport 2 verhuist op 31 mei naar transponder 3208: ASTRA 23,5 – 11.856 – V - 29.900- 2/3 – DVBS2 – 8PSK.

Transponder 3208, gewijzigde symbol-rate: ASTRA 23,5 – 11.856 – V - 29.900- 2/3 – DVBS2 – 8PSK. Zenders op deze transponder: SyFy, RTL 4 HD, RTL 5 HD, RTL 7 HD, RTL 8 HD, RTL-Z, RTL Lounge, L1 Limburg en Reality Kings.

Transponder 3202, gewijzigde symbol-rate: ASTRA 23,5 – 11.739 – V – 29.900 – 2/3 – DVBS2 – 8PSK. Zenders op deze transponder: Nederland 2 HD, SBS6 HD, Boomerang, The QYOU HD, Investigation Discovery, NPO Politiek/NPO Best24, FOX, NPO Z@pp/NPO Humor TV, HBO 2, HBO 3, FOX Sports Eredivisie 1 HD, Disney Channel, The EDGE HD, NPO Doc, 13th Street en Discovery Channel.

Transponder 3225, gewijzigde symbol-rate: ASTRA 23,5 – 12.187 – H – 29.900 – 2/3 – DVBS2 – 8PSK. Zenders op deze transponder: Nederland 1 HD, Nederland 3 HD, Veronica HD/DisneyXD, Net5 HD, AT5, Een HD, Canvas HD, FOX Sports International (2) HD, 24Kitchen en HBO (1) HD.

Bron: Canaldigitaal

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

Geplaatst: (aangepast)

Zie ook de volgende link:

Geen beeld meer op NPO en RTL kanalen (oplossing)

Dat is het andere topic van dit forum waar over het zelfde gesproken wordt.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

Geplaatst:

Alles wat Canal Digitaal schrijft heb ik geprobeerd.

Kan wel bijvoorbeeld 12.129  en 29.900 ingeven maar hij onthoudt dit niet en de balk blijft grijs. Dus geen ontvangst.

Heeft iemand mischien een bestand die ik op een usb stick kan zetten en dan importeren? Is te proberen toch?

Geplaatst: (aangepast)

doe gewoon een fastscan met die tv en dat werkt 

Ook alles een keer gereset Maar niks ...heb je de instellingen nog goed staan 

heb zelf ook zo een samsung met modulle enz 

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...