Tonskidutch Geplaatst: 4 juni 2016 Geplaatst: 4 juni 2016 heeft iemand ervaring met het ACDSee for Mac? ik ken het al te goed voor Windows, maar loopt het ook goed op de iMac OS el capitan? thank you Come Back Josh Rouse
Puch Geplaatst: 7 juni 2016 Geplaatst: 7 juni 2016 Als je zeker wil zijn kan je een gratis proef versie downloaden op de site van ACDSee! iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Tonskidutch Geplaatst: 7 juni 2016 Auteur Geplaatst: 7 juni 2016 (aangepast) Hoi Puch, dat heb ik juist hedenmiddag gedaan... tijdens de middagpauze, nadat ik per timemachine de iMac backuppTe het valt tegen als ik een stick mijn Windows catalogus van beelden eraan hang en dus open maar het werkt dus wel ik dacht nog misschien is een locale copie op de ingebouwde HDD beter, maar ook daar bouwt ACDSee het overzicht langzaam op. ja soms wordt ik toch moedeloos van die iMac doos zo duur en met zoveel power o ehm, ik weet eerlijk gezegd niet hoe een catalogus met favorieten op de iMac aangemaakt qua snelheid en foto beheer werkt misschien is het die windows attributen (dacht er net aan, zal ik morgen nog eens testen) 7 juni 2016 aangepast door Tonskidutch Come Back Josh Rouse
Tonskidutch Geplaatst: 19 juni 2016 Auteur Geplaatst: 19 juni 2016 na verder testen, met die tijdelijk geldige 30 dagen proef versie kan ik melden; het werkt allemaal wel het werkt echter veel langzamer ten opzichte van de Windows versie van ACDSee die ik op w10 heb draaien. vooral netwerk toegang op gedeelde mappen met de relevante Thumbs and Favorites is extreem traag zelfs minder snel dan de iMac eigen FOTO app Come Back Josh Rouse
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen