Gast peterp Geplaatst: 4 juni 2016 Geplaatst: 4 juni 2016 heb vorige week de 27e een nieuwe (4mnd oud)brother dcp-l2500d gekocht, de verkoper heeft een klein bedrijfje en heeft hem dubbel besteld nooit gebruikt nog in originele doos dicht geplakt +usb kabel maandag de 30e alles aangesloten en via de cd rom geïnstalleerd alles werkt scannen, kopiëren, maar ik loop tegen 1 ding aan waar ik niet uit kan komen en dat is :: een brief die via de post is gekomen scannen en via outlook express verzenden naar een e-mail adres . ik heb de handleiding (zeer gebrekkig) er op nageslagen en kan er niet uitkomen hoe ik dat moet doen wie heeft hier ervaring mee
Psychosammie Geplaatst: 4 juni 2016 Geplaatst: 4 juni 2016 Je kan scannen dus als het scan programma niet direct een attachment kan maken dan moet je de scan opslaan en vervolgens zelf als attachment aan een email hangen. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 5 juni 2016 Geplaatst: 5 juni 2016 het is jammer dat die enkel USB 2.0 heeft en geen ethernet aansluiting, maar het scannen naar email adres is enkel handig als je een lijst email adressen ingevoerd hebt die je vaker / dagelijks gebruikt en als je nog steeds met de oudere windows outlook expres werkt dat is achterhaalde software en niet veilig bovendien ik zou ook zoals Psychosammie scannen naar een map op PC en dan deze scan als attachement in een mail Ddddraggen Paper Aeroplane Angus & Julia Stone
Gast peterp Geplaatst: 5 juni 2016 Geplaatst: 5 juni 2016 oké ik ga het proberen ,ik blijf het wel belachelijk dat Brother een zo summiere handleiding erbij doet, bedankt voor de reactie..
Moderator ceesv Geplaatst: 5 juni 2016 Moderator Geplaatst: 5 juni 2016 79 bladzijden is niet bepaald summier te noemen. http://download.brother.com/welcome/doc100119/cv_dcpl2500d_dut_busr_lem598009-01_a.pdf En mocht je dan nog niet genoeg informatie hebben is er altijd nog deel 2. http://support.brother.com/g/s/id/htmldoc/mfc/cv_dcpl2500d/dut/index.html Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Psychosammie Geplaatst: 5 juni 2016 Geplaatst: 5 juni 2016 Het probleem lijkt je verouderde Outlook Express te zijn. Ik heb het even geprobeerd met Control Center 4 en Thunderbird en dat werkt uiteraard probleemloos. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
henkvd1 Geplaatst: 9 juni 2016 Geplaatst: 9 juni 2016 (aangepast) scannen met Paint en verzenden met Paint als je outlook hebt anders als bijlage. Gebruik de software van Brother zelf nooit met Paint gaat het erg eenvoudig en bij snijden of gegevens onleesbaar maken ook een koud kunstje na het inscannen. 9 juni 2016 aangepast door henkvd1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen