Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

De vraag staat eigenlijk al in de titel, maar misschien heb ik wat gemist laatste weken.

Voorheen kreeg ik in de infobalk een wereldbolletje te zien als er een update beschikbaar was, nu niet meer.

(in ieder geval 1 keer...)

Wat moet ik hier aan doen s.v.p.? Oh ja, Solo 4K.

aangepast door Portuuno

Geplaatst:

de vraag staat niet in je topic titel, daar staat een constatering maar geen vraag

 

als de vraag is waarom krijg ik geen updates meer, dan kan dat enkel door jou zelf uitgeschakeld zijn

als de vraag is ik wil updates >> dan moet je kijken welke versie op de VU+ SOLO4K draait en dan pas bepaal je of je het online doet of beter per flash met usb

 

online kan bij pover internet verbinding slecht zijn, dan liever per usb flash het nieuwe image erop

vooraf maakt iedereen natuurlijk zijn backup

Mr. Blue Sky

Electric Light Orchestra

 

Geplaatst:

Ok Tonski.

Het zal wel nieuwe software zijn dat ik bedoel, sorry.

Voorheen kreeg ik links in de infobalk een geel wereldbolletje te zien als er nieuwe software was. Nu dus niet meer.

  • Moderator
Geplaatst:

In de eerste versies van VIT 9.x werkte dat ook.

Na een bepaalde update werkt het ook op mijn Solo 4k niet meer, een update waarbij aangegeven werd dat met iets had veranderd aan de update routine.

 

In het menu staat het wel ingeschakeld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...