Ga naar inhoud


De zegeningen van CI Plus...


Aanbevolen berichten

Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat dat niet het geval is.

 

HD+ lijken me gewone HD zenders. https://en.wikipedia.org/wiki/HD%2B#HD.2B_channels

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

. Wat Ziggo doet lijkt op wat Sky doet: ZIJ bepalen welke box je moet gebruiken, anders werkt het niet. Ja, triest...

 

ik stel nogmaals de vraag of je uit een heel lange winterslaap ontwaakt bent en de wereld plots anders geworden is?

 

neen, we hebben Paytv providers die sinds den beginnen hun abonnement voorwaarden aan u kenbaar gemaakt hebben, dus ook de te gebruiken hardware

neen, we hebben enkel een hele tijd kunnen profiteren van de hardwarevrije zône die niet oogluikend maar snikkend toegestaan werd

neen, we hebben momenteel gewoon betere diensten van de providers omdat er interactief t.o.v. DVB-sat een spectrum aan diensten bijgekomen is

 

of U wilt vluchten in oude normen en uitzendprotocollen is aan U, de wereld draait door

 

vergelijkingen van de Duitse HD+ en of SKy duitsland of anderen, is niet aan de orde, die kon U immers nooit zien zonder illegaal / grijze kaart

en uw algemene kennis over HD+ en CI+ geeft te denken daar die nog steeds via softcam ( vrije hardwarekeuze ) open is en blijft totdat men Kabel en satelliet aanbod heeft geharmoniseerd

 

ciao

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of je nu voor of tegen bent, of weggaat van cd, zal een ander het ook doen, en in die boxen, waarschijnlijk ook toepasbaar.

Maar ik zou denken (maar wie ben ik) dat ze daar niet te ver mogen in gaan. En als je volledige vrijheid wil behouden, kijk je dan enkel nog naar FTA zenders, en indien je meertalig bent, vind je behoorlijk wat. En onze iptv provider blokkeer nu al alle opnames van een zender, als je die niet meer als abbo heeft. Dus een pakket nemen, massaal opnemen, opzeggen, en ze daarna zien, vergeet het.

Maar om on toppic te blijven, gebruik ik nu al enkele maanden een ci+, en doe ik identiek hetzelfde, als ik het doe met een ci.

HD+ in duitsland is momenteel de enige die doorspoelen verhinderen tijdens reclame. Maar ja, oplossing, neem het van de sd op, en kan wel. Als kijker moet hij/zij dan beslissen, kijk ik noodgedwongen reclame, en zie ik het in HD, of ik ben tevreden met sd, en ik spoel de reclame wel door.

 

Als ik de kaart uit de sat ontvanger trek gaan de FTA zenders gewoon door. Hoe het zit bij IPTV weet ik niet. Weet ook niet hoe je IPTV op een oude tv zou kunnen krijgen. Zolang bedoelde zenders ook in SD uitzenden kan ik daar van opnemen. Bovendien heb ik eigenlijk aan al dat HD gedoe niets, behalve dat ik gedwongen werd een andere sat ontvanger te kopen: de tv maakt er toch weer SD van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoelde dat ze geen beter beeld geven dan een HD zender zoals bijv. de ARD, NPO HD ed.

In ieder geval niet beter dan ARD.  ;)

Maar dat is ook niet nodig, want ook de Duitse HD+ zenders zijn ruim bedeeld qua transponders. Geen geprop.

De Duitse HD+ zenders zijn van topkwaliteit HD.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik stel nogmaals de vraag of je uit een heel lange winterslaap ontwaakt bent en de wereld plots anders geworden is?

 

neen, we hebben Paytv providers die sinds den beginnen hun abonnement voorwaarden aan u kenbaar gemaakt hebben, dus ook de te gebruiken hardware

neen, we hebben enkel een hele tijd kunnen profiteren van de hardwarevrije zône die niet oogluikend maar snikkend toegestaan werd

neen, we hebben momenteel gewoon betere diensten van de providers omdat er interactief t.o.v. DVB-sat een spectrum aan diensten bijgekomen is

 

of U wilt vluchten in oude normen en uitzendprotocollen is aan U, de wereld draait door

 

vergelijkingen van de Duitse HD+ en of SKy duitsland of anderen, is niet aan de orde, die kon U immers nooit zien zonder illegaal / grijze kaart

en uw algemene kennis over HD+ en CI+ geeft te denken daar die nog steeds via softcam ( vrije hardwarekeuze ) open is en blijft totdat men Kabel en satelliet aanbod heeft geharmoniseerd

 

ciao

Wat voorwaarden? Er is ooit een schotel geplaatst en een sat ontvanger neergezet. Handelaar heeft kaart geactiveerd. Dat was alles. Voorwaarden van CD pas veel later ooit eens gevonden bij CD op website. En met de voorwaarden van andere providers en voorgeschreven hardware te huur, in bruikleen of whatever heb ik niks te maken. Het ontgaat je blijkbaar dat het bij HD+ ging over de beperkende voorwaarden qua opnamen en hoe dat zat en bij Sky over de voorgeschreven hardware. Alsof dat soort trends niet over kunnen komen waaien. Maar daar kan ik natuurlijk niets over zeggen, want dan moet je eerst die zenders zelf gezien hebben. (U mag niet over land x oordelen, want u bent er nog nooit geweest... Een hele oude..) Dan is het gedaan met softcam en zelf een sat ontvanger uitzoeken. En als nergens meer over geschreven mag worden, wat al eerder aan de orde omdat het voor jou oude koek is, stop dan dit forum maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ivergelijkingen van de Duitse HD+ en of SKy duitsland of anderen, is niet aan de orde, die kon U immers nooit zien zonder illegaal / grijze kaart

en uw algemene kennis over HD+ en CI+ geeft te denken daar die nog steeds via softcam ( vrije hardwarekeuze ) open is en blijft totdat men Kabel en satelliet aanbod heeft geharmoniseerd

 

ciao

HD+ kaarten en modules en ontvangers kun je in Duitsland net zo gemakkelijk kopen als een fles cola. 

En volgens de EU zou het zelfs niet eens verboden mogen worden. Dus wat is grijs? 

 

En HD+ kaarten zijn maar zeer beperkt in softcams te gebruiken. Het is "geen plug-and-play Openpli verhaal", zeg maar. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eduard07,

je hebt natuurlijk wel gelijk met HD+ dat die zelfs bij de aldi in duitsland aan de kassa ligt

maar je zult er wel een gecertificeerd toestel moeten gebruiken op die oeroude HD01 en HD02 na

klik HD+

Maar toch is het zo dat je in Nederland OF in België wonende niet zonder stroman aan een SKY kaart of HD+ kaart kunt geraken dus in veel discussies

is dat een uitzondering die de regel bevestigd.

 

Of pel nu boos wordt op ons als forumleden of mij is irrelevant.

Hij spuiet hoog van de toren hetgeen niet bijdraagd tot een heldere beeldvorming en discussie

Ik probeer door het ontbreken van ervaringswaarden van sommigen enkel duidelijkheid te brengen in de systemen die momenteel gangbaar zijn

(en jawel de paus mag meepraten over sex)

:grin:

 

als het over een CI+ module gaat in dit Topic gaat het over de stelling die geponeerd wordt in het eerste bericht

alsook over platituden dat het gedaan is met SatelliettV

 

ook doet niet ter zake of men voor de zoveelste keer boos wordt op providers die hun deur bewaken

aangepast door Tonskidutch

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eduard07,

je hebt natuurlijk wel gelijk met HD+ dat die zelfs bij de aldi in duitsland aan de kassa ligt

maar je zult er wel een gecertificeerd toestel moeten gebruiken op die oeroude HD01 en HD02 na

klik HD+

 

Absoluut niet!

 

Een goedkope -nota bene CD goedgekeurde - Technisat met 2 CI slots geschikt voor CI+ volstaat!  :P  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af, hoe ze die + zullen gebruiken als melkkoe. Dat ze hun codering steeds verder beveiligen ok.

Maar soms spelen ze het slim, en dat bleek wel veel te lukken. Bvb blokkeren doorspoelen, maar wel een betalende optie, die het wel mogelijk maakt, met campagne, dat het bvb enkele maanden gratis is, als " kennismaking". Natuurlijk vergeten mensen na die maanden, dat het betalend wordt, en betalen gewoon hun factuur, en van velen zijn er automatisch geincaseerd. Andere beperkingen, kunnen ze ook zo uitvoeren. Je kan dat zien, als hun content beschermen. Maar wat is mis, als je dit zelf bewaard voor lang, zolang je het niet illegaal verspreid.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Absoluut niet!

 

Een goedkope -nota bene CD goedgekeurde - Technisat met 2 CI slots geschikt voor CI+ volstaat!  :P  

 maar wel een voor CI+ gecertificeerd

het activeren van de kaart gaat overigens niet meer annoniem.

 

 

Ik vraag me af, hoe ze die + zullen gebruiken als melkkoe. Dat ze hun codering steeds verder beveiligen ok.

Maar soms spelen ze het slim, en dat bleek wel veel te lukken. Bvb blokkeren doorspoelen, maar wel een betalende optie, die het wel mogelijk maakt, met campagne, dat het bvb enkele maanden gratis is, als " kennismaking". Natuurlijk vergeten mensen na die maanden, dat het betalend wordt, en betalen gewoon hun factuur, en van velen zijn er automatisch geincaseerd. Andere beperkingen, kunnen ze ook zo uitvoeren. Je kan dat zien, als hun content beschermen. Maar wat is mis, als je dit zelf bewaard voor lang, zolang je het niet illegaal verspreid.

 

De providers die het systeem NOG niet gebruiken, daar kunnen we van dromen en nachtmerries over hebben wat ze van plan zijn.

Dat is niet voorspelbaar bij M7 en consorten.

Andere Providers (internationaal) die dezelfde systemen hebben geactiveerd weten beslist beter waarom ze dat doen en/of moeten doen.

 

het grote verschil is dat reclame zenders ten opzichte van film en content zenders geen grote behoefte zien in het verbieden van heel veel kijkers werven met simpele middelen

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry ik bedoel die CI+ module voor SKY, we dreigen langs mekaar heen te praten

Die krijg je enkel bij SKY en niemand anders meer, dus niet annoniem.

 

De HD+ voor alle commerciele zooi op duitse tV die kun je net als een prepaid meesleuren naar timboektoe en dan, moet je hem actieveren.

aangepast door Tonskidutch

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...