Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een AEG Oko lavamat 72640 update met het volgende probleem:

Vanmiddag op spoelen gezet, ben ondertussen de deur uitgegaan.

Mijn dochter belde me vanmiddag op en zei: de wasmachine is helemaal uit :eek:  :eek:  :eek: en heeft zijn programma niet afgemaakt.

Ik kom net thuis heb hem aangezet en het enige wat hij doet is: alle lampjes gaan aan ook het display laat 888 zien en gaat daarna meteen uit.

Als ik ik de wasmachine op off zet, dan gaan de lampjes inc. display weer aan en meteen weer uit.

Als iemand me hiermee op weg kan helpen wat er evt. defect is, zou heel fijn zijn..

• Like 1

Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )

Geplaatst: (aangepast)

Als je de wasmachine reset, kom je dan wel verder, is bij mijn machine (heel andere) de vier programma knoppen tegelijk indrukken met de Star/Stop knop.

Vond ik zelf wat vreemd maar het werkt wel.

okolavamat_72640_user_information.pdf

aangepast door catw
Geplaatst:

ik kan het zo niet vinden om de machine te resetten  :confused:  :confused:  :confused:

Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )

Geplaatst:

gevonden, hij loopt weer!!!! hartelijk dank hiervoor!!!!

Geplaatst:

Reset procedure:

- Programm knop op Uit
- Voorwas en Inweken indrukken, ingedrukt houden en programma knop naar de 1ste positie draaien. (Wit/Bont 95 graden)
- Toetsen los laten.
- Programma knop in één keer met de klok mee doordraaien naar de 10de positie ( Keukherstellend, 40 graden)
- Voorwas en Inweken opnieuw indrukken en 5 seconden ingedrukt houden.
- Toetsen los laten.
- Programma knop in één keer met de klok mee doordraaien naar de Uit positie.

Als je nu de machine op Wit/Bont 95 graden zet direct daarna de toetsen Spoelstop en Voorwas indrukt mag je geen foutmelding krijgen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...