Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedemorgen vrienden.

Sinds kort ook aan de duo 2 mooi apperaat alleen een aantal vraagjes waar ik niet uit kom.

IK he er open pli 4.0 opstaan, alleen valt me op dat elke keer als ik het zendermenu oproep en van zenders wissel of van boeket dat er een vertraging in zit  voordat ik de gewenste zender op boeket kan aanklikken.

Is dit een instelling ergens in pli die ik over het hoofd zie.

OOk wilde ik graag iets weten over de LCD4Linux plugin.

In mijn ontvanger zie ik staan LCD 1,2,3 wat houd  dit precies in LCD 1 is  naar mijn idee het meest linkse scherm toch ???

Verder zou ik graag willen weten hoe ik de weerplaats verander van Amsterdam naar  mijn woonplaats.

Alvast bedankt voor de geboden hulp

Vriendje 

Geplaatst:

wat doet u plots met Openpli op de DUO2?

wat doet u plots in Amsterdam?

:grin:

hier een link voor VTI waar je het wel kon instellen

dan moet je het voor Amsterdam (welke namelijk in je instellingen van de VU+ qua Tijdzone en Regio opgenomen moet zijn), makelijk vinden

en bij Openpli deze bediening > klik

de LCD1 is inderdaad het eerst aangesloten display in de box ingebouwd, je kun er ook meer aanhangen per usb

de Openwebinterface toont die LCD4linux instellingen en opties iets overzichtelijker, en je kunt eindeloos varieren per knopdruk

True North

Rebekka Bakken

Geplaatst:

LCD1 tot 4 zijn gewoon bepalingen  in  de image voor het LCD display.Je kan die apart instellen en op het LCD display alternatief laten verschijnen.Dit automatisch of via knop drukken.Ik spreek wel over openvix maar denk dat dat bij andere images idem is.Mogelijkheid tot externe LCD's is ook wel mogelijk maar zie het nut er niet van in als alles op het ingebouwd scherm kan naar al je wensen.Makkelijk in te stellen via de webif.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...