Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedenmiddag

Vanmorgen toch maar weer VTI geflasht, en natuurlijk vanuit aplicaties moesten er picons komen.

Later kwam ik er achter dat er een hele boel picons ontbraken, dus ook vanuit aplicaties in vti weer verwijderd (dacht ik)

Want in user/share/enigma/picon staan nog een heleboel png bestanden.

Kan ik die handmatig verwijderen met dcc en dan box herstarten zodat ik recentere picons er op kan zetten ??

Alvast bedankt voor de hulp

Geplaatst:

yep of gewoon directory verwijderen dan zijn ze ook weg

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

yep.ik zou ze trouwens in de root zetten op je duo2.Dan staan ze in flash en is het zappen sneller.Moet je ze bij een full flash wel weer ftpen.Maar dat gaat snel hoor als je een desktop koppeling aanmaakt.

Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Gaat prima.. Ik 'prak'gewoon mijn picon setje naar /usr/share/enigma2/picon. Deze directory is normaal leeg, maar eventueel bestaande worden gewoon overschreven. Dus wissen is eigenlijk niet eens nodig. Moet wel opmerken dat ik de srp variant gebruik. En ja.. Ik moet dus regelmatig editen :)

Geplaatst:

Hartelijk dank voor de hulp het is gelukt toch nog even een paar vragen 

bellejt - zegt zou ze in de root plaatsen maar  user/share/enigma/2/picon is toch de root. of zie ik iets over het hoofd.

Deed het bij mijn solo 2 altijd via dreamboxedit  en dan op een sticky wilde het met duo2 ook via stick doen tot een vriend zei wat doe je  weet je wel hoe groot je flash geheugen is  :grin: .

Dus als er een betere manier is hoor ik hem graag.,

Trouwens weet iemand van jullie een goeie picon site ben ze tot nu toe alleen van 2015 tegen gekomen ook bij ocram.

Alvast  bedankt maar weer

Geplaatst:

bij mij staat die gewoon als /picon en /LCD4picon.Dat is de root directory (en flashgeheugen).Ik heb de golden piconset met aangepaste en deels zelfgemaakte picons ertussen voor de EPG en channellist.Voor de LCD4 heb ik een andere set die zichtbaarder is in het kleine scherm.Het zijn wel channel reference picons dus regelmatig wat aanpassen.Maar blijft een hobby hé (zij Kamiel Spiessens)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...