Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In Totaal TV is het volgende te lezen

Een nieuwe free to air zender uit Zwitserland is met testuitzendingen begonnen. Schweiz 5 geeft in juni de lokale kabelversie door. Vanaf juli volgt een breed programma-aanbod.

Schweiz 5 is in Zwitserland ooit begonnen als sportkanaal maar dit kwam niet echt van de grond. De zender brengt nu grotendeels programma's zoals die in de nachtelijke uren op Nederlandse commerciële zenders is te zien. De huidige versie van Schweiz 5, op frequentie 11,273 GHz, Horizontaal te ontvangen, is ook allesbehalve boeiend. De aanbieder van de zender gaat daar verandering in brengen. Vanaf juli is Schweiz 5 een zender met programma's over Zwitserse muziek, politiek en sport. Daarmee is dit wel de eerste Zwitserse zender met een brede programmering uit en over het land die in heel Europa te zien is. Dit is de doelstelling van de eigenaar van het kanaal. De zenders van de publieke SRF zijn wel via Eutelsat te ontvangen, maar op SRF Info na, gecodeerd.

Geplaatst:

Haha... toen ik het verleden week las, dacht ik ook dat het wat zou zijn... Maar het is een isotherisch verkoopskanaal waar je niet echt vrolijk van wordt...   Als de inhoud verbeterd wordt, zal ik erg blij zijn... Zwitserse muziek, en politiek... dat klinkt wél interessant om te zien... dus ik wacht af, en laat de zender voorlopig dan maar in mijn zenderlijst staan.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:

Neen, eerder (en wel vaker): op  de persoon gerichte opmerkingen die niet door de beugel kunnen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst: (aangepast)

Pfff, niet leuk, maar ok nog een vraagje, er is dus sprake van Zwitserse zender op de Eutelsat 11273H, maar welke Eutelsat is dit? Niet de Hotbird want daar bestaat die transponder niet.

aangepast door astro iris
Geplaatst: (aangepast)

Sorry voor de vraag, zie net dat het niet de Eutelsat is maar de Astra1 in Sprietjes titel. Is schrijffout van TotaalTV.

aangepast door astro iris
Geplaatst:

Wie nog geen satelliet heeft , of geen Astra 19,2°E , kijk de live stream via hun website ;)

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...