Ga naar inhoud


TNTsat


Aanbevolen berichten

Ik heb al 2 jaar een tntsat kaart heeft altijd goed gewerkt met mijn et 10000, openpli en oscam. Nu hebben ze op alle zenders op 3 na een Nano E0 codering gezet. Het is helaas nog niet bekent hoe je die in oscam moet instellen. Weet iemand of er ook een ci module te koop is waar ik mijn kaart in kan doen en die weer in mijn et 10000 met openpli kan stoppen zodat ik weer naar de franse zenders kan kijken?

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Ik hoop dat je ondertussen al een oplossing hebt gevonden,

Anders heb ik iets waarmee ze allemaal weer werken via de ci module,

De deltacam met cobra 02.06 op ;)

Alle zenders met de kaart werken terug via die weg.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt zo'n Deltacam met Cobra met daarin mijn TNT-kaartje in een VU+Duo2 als reader voor Oscam of andere softcam terwijl ik mijn CDS-kaartje in de gewone kaartreader gebruik zodat ik niet hoef te switchen van kaart//Provider in (nog aan te schaffen) Deltacam CI ?

aangepast door Toppers
Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt zo'n Deltacam met Cobra met daarin mijn TNT-kaartje in een VU+Duo2 als reader voor Oscam of andere softcam terwijl ik mijn CDS-kaartje in de gewone kaartreader gebruik zodat ik niet hoef te switchen van kaart//Provider in (nog aan te schaffen) Deltacam CI ?

Die deltacam is een soort softcam die je kaart decodeerd he,je steekt die in de ci slieuf van je ontvanger en kan dan kijken op die zenders en opnemen op iw andere kaart via oscam.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die deltacam is een soort softcam die je kaart decodeerd he,je steekt die in de ci slieuf van je ontvanger en kan dan kijken op die zenders en opnemen op iw andere kaart via oscam.

Snap ik niet zo (wel dat je de Deltacam in de CI-sleuf moet steken en de TNT-kaart op zijn beurt in de CI zelf), maar wil je nu zeggen dat mijn Vu+Duo2 met Oscam als softcam voor de CDS kanalen automatisch switched of kiest tussen de TNT-kanalen en CDS-kanalen bij zappen, live-tv kijken en/of opnemen ?

 

M.a.w. de Vu+Duo2 voorzien van Oscam kiest automatisch tussen de Deltacam en kaartreader, ofwel CI en kaartreader ? Dus je hoeft niet manueel te kiezen tussen CI-slot en Softcam/kaartreader ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klink erg belovend, nu heb ik op mijn VU+Duo2 het oscam gedeelte aardig voor elkaar. Wat zie je of doet de Oscam-Webif op het moment dat je naar TNT kijkt, is oscam dan passief, uitgeschakeld of laat hij zien of dat er naar het betreffende TNT-kanaal wordt gekeken ? 

 

Heb jij het als zodanig draaien in of met je GigaBlue HD Quad ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...