Ga naar inhoud


Alternatief voor TVV


WVtotdetweede

Aanbevolen berichten

De_Perre,

dat zeg ik!

CD is maar voor een klein deel mbt het zenderlijste gelijk aan TVV

 

Wat wil je nu in het buitenland op tracking-vakantie Toer met nieuws uit België ?

Een jaar later is het precies dezelfde onzin in de Wetstraat en bij de Vakbonden?

Tien jaar later is nog steeds FC de Kampioenen.

 

:grin:

  • Like 1

Sollicitere

Janse Bagge Bend

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als Belg kan je niet emailen met CanalDigitaal.

Daar heb je een Mijn CanalDigitaal account voor nodig en dat is voor de Belgische  buren nog niet mogelijk.

Het Belgische adres wordt niet geaccepteerd, misschien komt dit ooit nog eens maar het lijkt weinig prioriteit te hebben.

Emaile naar CanalDigitaal is het eigenlijk ook niet via Mijn CanalDigitaal. Je kan een contact formulier invullen.

 

Dit klopt niet, ik heb als Belg een account bij Canaldigitaal en dus kan ik alles raadplegen en mailen. Mijn canaldigitaal gaat sinds nieuwjaar zonder problemen open. Maar zoals hier ook eerder gemeld heb je geen Vlaamse commerciëlen, maar het Nederlandse aanbod is qua commerciëlen gelijkwaardig.

aangepast door astro iris
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Klik  http://www.canaldigitaal.nl/gebruik-in-het-buitenland/

 

en  je kan in België een abonnement afsluiten bij een dealer naar keuze.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik ben gans nieuw op het forum hier. Heb net een oyster 85 cm op de caravan gezet. Ik kijk nu nog via een FTA receiver. In Vlaanderen is bij mijn weten enkel tv vlanderen die satelietprogrammas uitzend. Maar die hebben een hele slechte klantendienst en reageren niet op mails. Is er een alternatief. Nu heb ik eigenlijk enkel BNV als nederlandstalige zender.

 

WVtotdetweede wil antwoord op mails.

 

Dat krijgt hij niet van Tvv en ook niet van CanalDigitaal.

Een  Belgische dealer kan een abonnement afsluiten bij CanalDigitaal maar kan er geen Mijn CanalDigitaal aan knopen.

Daarvoor moet er gebeld worden met de klantenservice/helpdesk van CanalDigitaal.

Met veel geluk tref je dan iemand die verstand van zaken heeft en de truken doos opentrekt om je aan een account te helpen.

 

Kan het, ja.

Kan het makkelijk nee.!!

 

Wil het ene M7 bedrijf het andere M7 bedrijf beconcurreren. Geloof maar wat je wil maar het antwoord is NEE.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een CD abo (19,95€) ook niet duurder dan een TVV (12,90€) ? Dus meer betalen en minder krijgen? Ben al klant van TVV van eerste uur. Heb tot hiertoe nog nooit problemen gehad die bij TVV liggen.

Van een helpdesk moet je geen technische ondersteuning verwachten ook niet bij Telenet of Belgacom. Heb ooit volautomaat op dak gehad, niets dan last, altijd stond er wel iets in de weg. Dan moet je uw mobilhome of caravan in de zon zetten om beeld te hebben. Doe het nu al enkele jaren met statief en Schwaiger satmeter. Caravan in schaduw en schotel in zon.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...