Ga naar inhoud


Geen signaal op ID


michaelangelo

Aanbevolen berichten

Ik heb iets raars ondervonden. Ik ben woonachtig in Zuid Holland en ben kort geleden verhuist. Op mijn nieuwe woonadres heb ik alles aangesloten wn geinstalleerd. Nu heb ik op alle kanalen een signaal van +/- 41%. Echter krijg ik op mijn favoriete ID kanaal maar slechts een signaal van 25% en gigantisch veel ruis. Ik heb ook al een nieuwe kabelscan uitgevoerd, maar zonders succes. Het kanaal wordt overigens wel herkend. Het kan toch niet zo zijn dat er slechts op 1 kanaal ruis ontstaat. Ik snap het niet.

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Nou en of dat kan! Ziggo en andere kabelaars 'proppen' de UHF band helemaal vol! Met Ziggo dubbel zo erg omdat ze ook nog analoge TV aanbieden. Er is zelfs geen ruimte voor een video kanaal meer... Dan zit internet er ook nog tussen... Enige optie is een nieuwe AOP met afscheiding. Kabel TV uit naar een Tratec versterker. De 0dB uitgang naar de kabelbox of direct in de TV.... En vergeet niet de ongebruikte versterker uitgangen af te sluiten met 75 Ohm eindweerstanden (meegeleverd)..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...