Gast Geplaatst: 1 januari 2002 Geplaatst: 1 januari 2002 ik zag laatst ergens op deze site iemand een leuke tip geven over een 2de hands sky ontvanger. maar ben vergeten waar.weet iemand toevalig waar op de site dat was of beter nog heefd er iemand leuke tips waar ik 2de hands sky ontvangers kan vinden. alvast bedankt.<p>[ 01-01-2002: Bericht gewijzigd door: acid[X] ]</p>
prutsie Geplaatst: 1 januari 2002 Geplaatst: 1 januari 2002 kijk eens op de engelse een_of_andere_veiling_site. staan er meestal wel een paar te koop. Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 2 januari 2002 Geplaatst: 2 januari 2002 hoe kan je weten of die gesubsideerd is of niet?Maw, als die gesubsideerd is en minder dan één jaar aan de telefoon hangt,dan werkt die na enkele weken niet meer. Naar sky bellen om te weten of die gesubsideerd is of niet,lijkt mij niet zo handig. Ben ook behoest achter zo'n bak,maar ben bang dat ik bedrogen zou worden.
Gast Geplaatst: 5 januari 2002 Geplaatst: 5 januari 2002 weet er iemand nog meer van de engelse veilingsite's waar regelmatig satontvangers opstaan? kan ik daar eens opkijken. groeten
Gast Geplaatst: 5 januari 2002 Geplaatst: 5 januari 2002 Acid, bedoel je een sky decoder voor het analoge systeem? Ik heb er een in huis voor je; maar GEEN digitale. Groet, Leo.
Aanbevolen berichten