Ga naar inhoud


Horizon boxen te koop op internet.


Dukdalf

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik zie dat regelmatig op Marktplaats Ziggo Horizon boxen te koop worden aangeboden. 

Zowel de box met HD als de kleine 2e box.

 

Naar mijn mening zijn deze toch alleen met bijpassende kaart te gebruiken? 

Verder zijn ze eigendom van Ziggo en dien je de box in te leveren als je het abo beëindigd.

 

Hoe kan het dan dat deze te koop worden aangeboden? 

Is het misschien mogelijk om ze als 2e aan te sluiten op de originele box?

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nooit kopen je kan er niks mee.

De Horizon box werkt niet met een losse kaart maar met een virtuele kaart.

Met de tweede (kleine) box op een originele box kan je ook niets, dat werkt niet. (boxkey/rsakey)

En waarom dat ze daar te koop zijn?

Wat moet UPC/Ziggo met al die boxen die terug gestuurd worden.....

 

Grts.

aangepast door mobieltje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat moet UPC/Ziggo met al die boxen die terug gestuurd worden.....

Deels worden ze gebruikt voor vervanging, maar dat is totaal onbelangrijk.

Je hebt ze in bruikleen en ze blijven eigendom van Ziggo en verkoop is daarom diefstal en koop heling.

Ziggo rekent voor vervanging van een verdwenen, of moedwillig vernielde Horizon box over de 200 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nooit kopen je kan er niks mee.

De Horizon box werkt niet met een losse kaart maar met een virtuele kaart.

Met de tweede (kleine) box op een originele box kan je ook niets, dat werkt niet. (boxkey/rsakey)

En waarom dat ze daar te koop zijn?

Wat moet UPC/Ziggo met al die boxen die terug gestuurd worden.....

 

Grts.

 

Er zijn altijd mensen die er wat mee kunnen .. bijv hobbyisten.. en de 2e box is gewoon een box die verbinding maakt met de hoofdbox en de tuners van de hoofdbox gebruikt dus mogelijk kun je daar wel degelijk wat aan hebben.  Daar zit geen boxkey/rsakey in.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan TotaalTV heb ik schijt met hun policor antwoordjes.

 

Uiteraard is een horizon box gekoppeld aan een abonnement, dat zijn de normale upc mediaboxen ook, dat wil niet zeggen dat de hobbyist er niets mee kan. En de horizon client boxen (stream boxje) kun je koppelen aan een hoofdbox zonder de permissie van Ziggo meen ik, dus mogelijk heb je daar als simpele boeren kijker zelfs nog wat aan.

 

Mag ik jou er aan herinneren dat als de hobbyisten niet de moeite hadden genomen om te gaan hobby-en met de mediabox UPC nooit te sharen was geweest.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Codx schreef op 15 Jun 2016 - 11:44:

Aan TotaalTV heb ik schijt met hun policor antwoordjes.

 

Uiteraard is een horizon box gekoppeld aan een abonnement, dat zijn de normale upc mediaboxen ook, dat wil niet zeggen dat de hobbyist er niets mee kan. En de horizon client boxen (stream boxje) kun je koppelen aan een hoofdbox zonder de permissie van Ziggo meen ik, dus mogelijk heb je daar als simpele boeren kijker zelfs nog wat aan.

 

Mag ik jou er aan herinneren dat als de hobbyisten niet de moeite hadden genomen om te gaan hobby-en met de mediabox UPC nooit te sharen was geweest.

 

De client boxen kunnen niet werken zonder dat je daar een abbo voor hebt, er word namlijk door ziggo een config in horizonbox aangepast waarin staat hoeveel client boxen je mag gebruiken, geen abbo op client box is dus een 0 (in horizon menu tevinden), bij 1 client abbo 1 etc etc.

 

Je hebt er dus geen reet aan anders dan een hdd of fan die je kan gebruiken(op je eigen pc dan wel teverstaan)

aangepast door wapper
Link naar reactie
Delen op andere sites

als je een open deur voor ziggo in huis wilt moet je de horizon nemen

het is een keigoede receiver

 

maar ziggo ziet alles wat er in LAN en WLAN staat en omgaat.

(ja dat is spioneren, maar daar schreef ik al over dat doen ze zomaar)

 

en als je een tweedehands kassie van hun in huis haalt zet je een spion naast je overige apparatuur

dus april-mei 2014 is opgelost

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...