Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi, sind afgelopen week is mijn Eizo Flexscan EV2450 enkel nog in zwart wit te genieten

na mezelf qua ogen en de instellingen nog eens te hebben achtervraagd, gaan zoeken op Bing

ik vond een vergelijkbare vraag die de vraagsteller zelf opgelost had door de grafische kaart drivers opniew te installeren

een dik uur geleden had ik alle apparaatbesturingen gewist en op de default windows stuurapparaat de monitor weer in kleur maar een veel te lage resolutie

dus ik begon in herhaling met de installatie van de grafische kaart drivers en software

alles was met HDMI verbonden en liep dus prima

maar ik zag dus nu voor de derde keer dat ik de drivers opnieuw installeerde dat de Monitor.inf niet te vinden is, of te gebruiken is

en dan is meteen je HDMI beeldscherm in zwart wit...

kent iemand deze problematiek

en vooral

hoe los ik dat met die oudbakken drivers op

Dark & Long ,  Drift 2 Dark Train

Underworld

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Je probleem is de verversings frequentie. Standaard 50 of 60Hz. Moderne GFX kaarten beginnen zonder monitor herkenning op 70 of 72Hz.. Dus beginnen op VGA resolutie en dan bij eigenschappen op 60Hz max zetten.. Daarna resolutie verhogen naar gewenste waarde..

Geplaatst:

Deze Eizo kan dat zonder problemen aan hoor

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Gewoon proberen zou ik zeggen....

Geplaatst:

Zwartkijker? :P

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Hoi allemaal,

zwart of wit, het was niet leuk en erg lastig erachter te komen wat er nu gebeurd is

ik kwam er niet achter

ook de SMPPro van Eizo zag het toestel nimmer

dus heb ik nogmaals de grafische kaart verwijderd uit het apparaat beheer

en zo juist een herstart gedaan, waarempel volle kleuren terug

post-30989-0-03072100-1466082989_thumb.png

Dark & Long ,  Drift 2 Dark Train

Underworld

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...