Ga naar inhoud


SBS pakt uit met nieuwe zender ‘Zes’ in Vlaanderen


Satfeeds-DX

Aanbevolen berichten

SBS pakt uit met nieuwe zender ‘Zes’ in Vlaanderen

http://www.hbvl.be/cnt/dmf20160614_02338070/sbs-pakt-uit-met-nieuwe-zender-zes-alleen-series-en-films-die-je-echt-wilt-zien

 

Er lopen gesprekken met alle verdelers die al Vier en Vijf aanbieden, dus is de kans groot dat Zes vanaf oktober ook via Proximus en Telenet te bekijken valt. Hopelijk is "Zes" ook bij Tv Vlaanderen te zien.

 

Satfeeds-DX

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Verder staat er nog in het artikel:

 

De zender zal series als CSI, Supernatural, Hawaii Five-O en films uit de Harry Potter, Lethal Weapon en Police Academy reeksen uitzenden. Die namen verraden een zekere ”déjà vu”, maar volgens moederbedrijf SBS gaat het om series en films “die iedereen graag terug wil zien”.

 

Dan zou dit wel eens een redelijke vervanger kunnen zijn voor 13 street.  (13 street was ook een herhaal zender)

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opgewarmde kost dus, en innovatief dat ze zijn, het gaat er vooral om dat ze alweer meer reclame inkomsten kunnen versieren, de kijker die gaat het wel doorslikken.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

lijkt me dat "zes" de vlaamse tegenhanger wordt van "sbs9".

heb ik geen enkel problem mee, kijk regelmatig naar "sbs9", dus laat maar komen

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

een zekere ”déjà vu”, maar volgens moederbedrijf SBS gaat het om series en films “die iedereen graag terug wil zien”.
Dan zou dit wel eens een redelijke vervanger kunnen zijn voor 13 street.  (13 street was ook een herhaal zender)

Willy

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHhhRGFGGGGG

 

graag terug zien

 

druk op de juiste kleur knop in het beeld beneden

post-30989-0-04744500-1465929008_thumb.jpg

aangepast door Tonskidutch

Dance Like A Goose

Arno

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best even afwachten vooraleer we conclusies gaan trekken.

Het valt bovendien af te wachten of TV Vlaanderen deze zender zal (willen/kunnen) doorgeven.

Ik stel o.a. vast dat 1 van de SBS zenders momenteel bij TVV nog steeds niet in HD doorgegeven kan worden.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

of wel

all of the above

 

het ging mij om, “die iedereen graag terug wil zien”

dat is toch met al die herhalingen gewoon weg een pijnlijk aanbod van zo een club

 

Opgewarmde kost dus, en innovatief dat ze zijn, het gaat er vooral om dat ze alweer meer reclame inkomsten kunnen versieren, de kijker die gaat het wel doorslikken.

 van mij mag die daar blijven waar ze hem hebben bedacht, in de magnetron

want voedingswaarde heeft die kost niet

Dance Like A Goose

Arno

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK.  Het is opgewarmde kost.

 

Maar dit is RTLCrime ook.  En toch werd die zeer aangeprezen als vervanger van 13street.

Ook SBS9 is opgewarmde kost.  En de storm die opstak om deze zender toe te voegen, was zeer groot.

 

Nu is er een nieuwe Vlaamse zender, en neen die moet niet toegevoegd worden, want opgewarmde kost.

 

Mogen de Vlamingen ook niet één keer iets toegevoegd krijgen AUB.  (al is het opgewarmde microgolf kost).

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Vlamingen met dergelijke pulp zenders tevreden zijn heeft dat toch wel te denken, en met 4 x reclame in 1 uur zendtijd is dit voor mij waardeloos.

 

Ja, nou en? Moet iedereen toch zélf weten?

Niet iedereen (gelukkig) loopt nog in een grijs-chinees eenheidspakje. Toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Vlamingen met dergelijke pulp zenders tevreden zijn heeft dat toch wel te denken, en met 4 x reclame in 1 uur zendtijd is dit voor mij waardeloos.

 

Dit klinkt erg naar:  Ik weet wat goed voor U is.

 

Geloof me maar:  dat weet U niet.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt me toch op dat het vaak dezelfde zijn die onmiddellijk alles al afschieten zelfs voor het er al is.

Over smaak valt niet te twisten. Wil je geen herhalingen of geen reclame dan kijk je toch fc de kampioenen op EEN zonder reclame. (a shit herhaling :-) )

Altijd zo zuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik trek de schoen aan _Bartje_

daar gaat het helemaal niet om of iemand vrolijk en blij is met een extra aantal zenders

je leest niet wat er becommentarieerd is geworden...

 

het is prachtig als je dat nog eens wilt "terug" zien

het is echter een en al herhaling op de commerciele zenders, dus een sigaar uit eigen doos!

 

we discuzeuren enkel om eens te zien of iemand van die hotemetoten van sbs6 en consorten zich kapot schamen

volksverlakking, noem ik dergelijke herhalingen, heel bewust noem ik dat zo

Dance Like A Goose

Arno

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...