Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In Totaal TV is het volgende te lezen:

Als het aan D66 ligt dat stopt de Nederlandse publieke omroep (NPO) met het uitzenden van reclames bij de gratis terugkijkdienst Uitzending Gemist. Dat maakte Kamerlid Kees Verhoeven op BNR Nieuwsradio bekend.

Het tonen van reclameboodschappen voor het begin van het bekijken van eerder uitgezonden programma’s via NPO Uitzending Gemist is een bron van ergernis voor Kamerlid Verhoeven. Daarnaast levert het volgens hem weinig inkomsten op. Verhoeven vindt het vreemd dat hij voor het bekijken van een stream van een eerder uitgezonden programma ook nog eens naar reclame moet kijken terwijl bij lineaire tv-vertoning al ruimschoots reclameboodschappen zijn uitgezonden. De STER verdient aan online reclame – waar NPO Uitzending Gemist onder valt – op jaarbasis vier miljoen euro. In totaal in de jaaropbrengst van de STER rond de tweehonderd miljoen euro.

Kamervragen over Uitzending Gemist

Verhoeven gaat daarom Kamervragen over het reclamebeleid van de NPO bij Uitzending Gemist aan mediastaatssecretaris Sander Dekker vragen. Dat gebeurt vandaag tijdens een debat in de Tweede Kamer over de Mediawet.

Geplaatst:

D66 gaat de zelfde kant op als de VVD, de NPO moet kapot.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst: (aangepast)

Ik denk dat ze eerder van 1 TV zender en 3 radio zenders af willen, i.v.m. de salarissen die te belachelijk voor woorden zijn, bijkomstigheid is dat er veel meer banen verloren gaan die ook het nodige kosten, ook technisch zal het een hoop schelen, dat zal dan wel naar de commerciëlen gaan, maar die kijken nog zwaarder op de inkomsten.

Wat je overhoud is bij de NPO een beperkt aanbod van nieuws, cultuur, maar geen vermaak programma's

Ranking de Stars is voor mijn gevoel een programma dat BN-ers tijdens dat ze niets te doen hebben van geld voorzien worden, het programma slaat kant nog wal, geef die naar de commerciëlen en zullen het direct weigeren, het levert niets op, het kost meer en ze zijn geen soort van dure bijstand voor BN-ers.

Wat D66 betreft, ik heb altijd het gevoel dat het meelopers zijn van de andere partijen, iets nuttigs komt er voor mijn gevoel nooit uit, die partij dan ook maar meteen afschaffen, scheelt weer geld in Den Haag.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

Geplaatst:

Wij willen een D66 vrije NPO!

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Geplaatst:

De NPO wordt al jaren uitgezogen door die zelfde politiek. De NPO moet ergens geld vandaan halen om de programmas te bekostigen. Prima als uitzending gemist reclamevrij is maar laat de NPO dan wel alle Ster inkomsten krijgen ipv dat de overheid er eerst nog een graai in doet.

Geplaatst:

Eerst moet de NPO de reclame maximaal uitbuiten.

Nu weer niet?

Wat een gezwalk. D66  roept ook maar wat.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...