Ga naar inhoud


RTV Utrecht is toegevoegd bij CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Tja, een hele verrijking voor het al vreselijk schitterende aanbod wat Canal Digitaal heeft! :D

..ik begrijp niet dat die club nog bestaat.

 

Ik zie het verband niet wat je legt tussen dit en CD.

CD bepaalt toch niet wat RTV Utrecht wil?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het verband niet wat je legt tussen dit en CD.

CD bepaalt toch niet wat RTV Utrecht wil?

Een beetje cynisme. Wanneer je het aanbod met de bekende andere tv aanbieders gaat vergelijken, merk je dat je bij Canal Digitaal toch wel te kort komt.

Er gaan leuke zenders weg en er komt pulp voor terug.. Wat heb ik in hemelsnaam van doen met RTV Utrecht als ik in Maastricht woon?

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik totaal niet begrijp, is waarom RTV Utrecht nu ineens interesse heeft om op de satelliet uit te zenden.

Ook omdat er door deze omroepen bezuinigd moet worden, waarom dan nu op de satelliet?

Hiervoor is deze zender nog nooit op de satelliet geweest.

Ik neem ook aan dat iedereen in de provincie Utrecht via de kabel, KPN of via de digitale ether na deze zender kan kijken.

Waarom nu, terwijl andere regionale omroepen al bijna 10 jaar of langer al op de satelliet uitzenden?

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een beetje cynisme. Wanneer je het aanbod met de bekende andere tv aanbieders gaat vergelijken, merk je dat je bij Canal Digitaal toch wel te kort komt.

Er gaan leuke zenders weg en er komt pulp voor terug.. Wat heb ik in hemelsnaam van doen met RTV Utrecht als ik in Maastricht woon?

TV Utrecht zit ook op de kabel en "leuke zenders" zoals SyFy geen net zo goed weg van de kabel. 

TV Utrecht bepaalt, niet CD. SyFy bepaalt, niet CD.

 

192TV komt erbij bij CD. (Is waardeloos volgens menigeen. Volgens anderen waardeloos dat CD het niet al veel eerder aanbood. Maar 192TV bepaalt, niet CD.).

 

Dus wat is je punt nu? CD?

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

TV Utrecht zit ook op de kabel en "leuke zenders" zoals SyFy geen net zo goed weg van de kabel. 

TV Utrecht bepaalt, niet CD. SyFy bepaalt, niet CD.

 

192TV komt erbij bij CD. (Is waardeloos volgens menigeen. Volgens anderen waardeloos dat CD het niet al veel eerder aanbood. Maar 192TV bepaalt, niet CD.).

 

Dus wat is je punt nu? CD?

SyFy is nog wel een leuke zender om naar te kijken, maar ik heb totaal niets met RTV utrecht.

Ik mag aannemen dat CD bepaald welke zenders worden doorgegeven? ( lees: het meeste betaald voor doorgifte)

tevens mag ik aannemen dat CD een zo aantrekkelijk mogelijk aanbod voor haar klanten wil aanbieden om deze te behouden?

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik mag aannemen dat CD bepaald welke zenders worden doorgegeven? ( lees: het meeste betaald voor doorgifte)

 

Bij veel zenders is het omgekeerd, daar betaalt CD, en dus de abonnee, om die programma's te mogen doorgeven.

Denk even aan Nederland 1,2,3 waardoor het abonnementsgeld werd verhoogd.

Of de discussie rond RTL Z de een extra hoge doorgifte vergoeding vroegen.

 

Er zijn ook zenders, de regionalen bijvoorbeeld die in dit vraag en aanbod plaatje aan de andere kant van het spectrum staan, zij krijgen geen geld maar moeten voor doorgifte betalen.

 

De regionalen huurden vroeger zelf een transponder en waren fta te ontvangen.

Toen dat niet meer werd gesubsidieerd betaalden sommige regionale zelf een vergoeding om in de buiten gebieden ontvangen te kunnen worden.

Enkele regionalen wilden ook via satelliet zichtbaar zijn maar konden of wilden de transponder huur niet betalen.

Canaldigitaal heeft die toen achter de decoder opgenomen en haalt de kosten uit het abonnementsgeld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan toch niet aan geschiedenis vervalsing doen.?

 

SES/Astra sponsorde -lees gratis-  de transponder ruimte voor de regionale zenders voor een jaar.

Dit had hetzelfde effect als bij een drugverslaafde, men wilde niet meer zonder toen er voor de transponderruimte betaald moest gaan worden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Uit media magazine oktober 2010.

 

Eerder deze week werd bekend dat een aantal regionale zenders, waaronder Omroep Zeeland, hun satellietdistributie per 1 december gaan stopzetten. Kostenbesparing is hierbij de belangrijkste reden van het stopzetten.

 

Uit tvtotaal nieuws van 2010

 

Ook L1 noemt bezuinigingen als gevolg van lagere provinciale subsidies als basis voor het genomen besluit om van de satelliet te verdwijnen. Het is toch enigszins opvallend dat juist L1 de stekker uit satellietverspreiding haalt. Deze regionale omroep was namelijk in 2005 de eerste Nederlandse regionale omroep die via de satelliet niet alleen in Limburg maar ook in geheel Nederland en Europa te zien was. Een jaar voordat meerdere regionale omroepen, door een distributieovereenkomst van de belangenvereniging van regionale omroepen ROOS en ASTRA, via televisie- en radiozenders via de satelliet gingen verspreiden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...