Ga naar inhoud


Problemen ontvangst zenders Canaa Digitaal


Ga naar oplossing Opgelost door Johan45,

Aanbevolen berichten


  • Moderator
Geplaatst:

Welkom.

 

Wat meer informatie zou welkom zijn.

 

Welke schotel,

Wat voor lnb

Je regio

Welke ontvanger

Wat voor abonnement.

 

Heeft de installatie al gewerkt en zijn de problemen plotseling ontstaan?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Welkom.

 

Wat meer informatie zou welkom zijn.

 

Welke schotel,

Wat voor lnb

Je regio

Welke ontvanger

Wat voor abonnement.

 

Heeft de installatie al gewerkt en zijn de problemen plotseling ontstaan?

 

installatie werkt al jarenlang   80 cm schotel  noord nederland  hd abo  Ferguson aviva ontvanger

  • Moderator
Geplaatst:

Ontvanger kapot?
Schotel verdraaid?
LNB defect?
Vocht in kabel?
Kaart geen update gehad?

 

Zijn de transponder gegevens de afgelopen maand wel opnieuw ingelezen?

De Symbol rate is verhoogd naar 29.900 voor de verschillende transponders.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

  • Oplossing
Geplaatst:

Dick Bolt ontvangt alleen FTA zenders waaronder Tv Drenthe met de nieuwe symbol rate van 29900

Daarom ga ik er vanuit dat de zenderlijst al eerder vervangen is.

 

Mogelijke oorzaak is een probleem met de kaart, probeer eens een heractivatie

Vult u rustig aan !!!

Geplaatst:

Dick Bolt ontvangt alleen FTA zenders waaronder Tv Drenthe met de nieuwe symbol rate van 29900

Daarom ga ik er vanuit dat de zenderlijst al eerder vervangen is.

 

Mogelijke oorzaak is een probleem met de kaart, probeer eens een heractivatie

 is ook al gebeurt

Geplaatst:

Probeer is via internet je smartcard te heractiveren :

 

http://www.canaldigitaal.nl/abonnement/smartcard-heractiveren/

 

 

Moest ik ook onlangs doen. Voor het eerst in 16 jaar had mijn kaart geen automatische updates ontvangen, terwijl de TV toch echt elke dag aanstaat.

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Geplaatst:

@Noordzee,

 

 

Raar dagje vandaag, ik heb het gevoel dat het weleens ontvanger afhankelijk kan zijn.

Het probleem lijkt al langer dan een week te spelen.

Misschien weer eens gaan zitten loggen om te kijken of er iets te vinden is.

Misschien een verandering in de lengte van een EMM die niet goed verwerkt wordt ????

 

Gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...