Gast Geplaatst: 14 oktober 2002 Geplaatst: 14 oktober 2002 hallo ik heb een vervelend probleempje. als ik de computer wil afsluiten dan krijg ik u kunt de computer nu uitschakelen. hoe kan ik dit veranderen dat dit automatisch gaat?? ik heb windows xp prof. knelis
Littlesat Geplaatst: 14 oktober 2002 Geplaatst: 14 oktober 2002 Probeer eens naar het configuratie scherm te gaan (via START -> configuratie scherm). Dan kies je op energie beheer (via Prestatiesch en Onderhoud). Klik op de tab APM en vink "Ondersteuning voor Geavenceerd energiebeheer (AMP) inschakelen" aan. Success Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Geplaatst: 14 oktober 2002 Geplaatst: 14 oktober 2002 Niet vergeten van uw power management in de bios van uw moederbord aan te zetten! (staat normaal gezien wel aan maar ge weet maar nooit) Greetz Pinneke
Gast Geplaatst: 15 oktober 2002 Geplaatst: 15 oktober 2002 Ik heb dit probleem ook, maar ik heb 2 hd's met 2x win xp prof. Alle instellingen zijn hetzelfde, de ene sluit wel af, de andere niet. Het enige verschil is dat ik op de installatie die wel afsluit geen roxioh easy cd creator heb geinstalleerd. Volgens mij zit daar ook de fout. Ik heb al vanalles geprobeerd, niets heeft geholpen. Als je de mogelijkheid hebt, probeer dan met een kale installatie of je computer dan wel afsluit. groeten flip
Gast Geplaatst: 15 oktober 2002 Geplaatst: 15 oktober 2002 kijk is bij windowsupdate patch voor moeilijk afsluiten saludos
Gast Geplaatst: 22 oktober 2002 Geplaatst: 22 oktober 2002 bedankt jongens het is gelukt met de tip van littlesat. sorry dat het zo lang heeft geduurd maar de pc was van een maat van mij en ik had hem nog niet weer gesproken nog maals bedankt groeten knelis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen