techniekertje Geplaatst: 2 januari 2002 Geplaatst: 2 januari 2002 ik krijg met mijn funcard altijd een error als ik de kaart wil erace met chipcat of ***geen-reclame***(device-error sffffffff)weet er iemand meer over ik dank u
Gast Geplaatst: 2 januari 2002 Geplaatst: 2 januari 2002 welke programmer gebruik je ??? is misschien wel effe handig om te weten ...
Gast Geplaatst: 2 januari 2002 Geplaatst: 2 januari 2002 mmm dan blijft toch alleen de kaart nog over probeer hem eens bij een ander te proggen of om een ander zijn kaart te proggen want de combinatie chipcat mastera en win 98 moet goed werken........
Gast Geplaatst: 2 januari 2002 Geplaatst: 2 januari 2002 @Techniekertje Heb je alleen problemen bij een fun of ook bij goldys? Groetjes Satwolf
Bocky Wocky Geplaatst: 2 januari 2002 Geplaatst: 2 januari 2002 Ik weet niet of het mastera hetzelfde werkt als met een vp-20, maar ik kon hem ook alleen erasen met ic-prog en daarna weer met chipcat opnieuw proggen. Ik heb hier al eens wat over geschreven in FAQ's http://www.sat4all.com/nl_ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic&f=4&t=000065 Het is het proberen waard.<p>B.W. There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
Gast Geplaatst: 2 januari 2002 Geplaatst: 2 januari 2002 welk besturingssysteem draai je ???? 2000 of XP??<p>dan moet je beide op 6 MHz instellen...
techniekertje Geplaatst: 3 januari 2002 Auteur Geplaatst: 3 januari 2002 satwolf ik heb alleen last met de funcard
Gast Geplaatst: 3 januari 2002 Geplaatst: 3 januari 2002 Probeer de kaart te proggen met allemaal nullen in de file,voor zover ik weet is wissen hetzelfde. Daar je zegt dat je problemen hebt met wissen neem ik aan dat je geen problemen hebt met proggen. Je weet dat proggen in modus 4 en modus 0 is ook al zegt ***geen-reclame*** iets anders nl modus 1 Dus pic file modus 4(jupiter-atmel) eprom file modus 0 (phoenix 6 mhz) Groetjes Satwolf
techniekertje Geplaatst: 4 januari 2002 Auteur Geplaatst: 4 januari 2002 opgelost kaart was stuk ik dank julie voor de antwoorden
Aanbevolen berichten