Ga naar inhoud


London naar Amsterdam na Brexit


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Jij mag van mij best het laatste woord hebben.

 

Met de Britten wacht ik rustig af wat er verder gaat gebeuren.

Ieder volk krijgt de regering die het verdient.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites


Dank je Prawo, dan maak ik daar gebruik van.

 

Hetzelfde gaat op voor Brussel. Is ook afwachten wat daar gaat gebeuren.

Juncker krijgt al de zwarte piet van Wolfgang Schäuble toegespeeld.

Het dreigen met economische tegenwind heeft een verkeerd effect op de Britten gehad, de weerstand

tegen de EU werd er alleen maar mee versterkt wordt geschreven.

 

http://www.tijd.be/dossier/Europareeks/Schauble_Macht_Europese_Commissie_moet_ingeperkt_worden.9784851-3140.art?ckc=1&ts=1467633589

 

Als we de werkwijze van de regeerders bezien worden de plooien glad gestreken met miljarden euro's om de Britten alsnog binnenboord te houden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn een handjevol plattelanders uit Engeland en Wales: 3.8%. Nauwelijks draagvlak dus voor zo'n ingrijpende beslissing. 

 

 

even een correctie...  het zijn 52 % die het draagvlak zijn... (tegen 48% die dit niet ondersteunen).

Wel correct blijven met de cijfers ;)

 

edit: sorry er is met het quoten iets fout gegaan, prawo heeft niets met de quote te maken, maar ik krijg hem niet meer weg.

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brexit, nu het dan zover zou kunnen zijn, is eerst de oud burgemeester van Londen opgestapt en nu de clown Nigel Farage.

Beiden een grote bek en nu schijten ze in hun broek omdat ze niet weten hoe het verder moet.

Volgens de BBC hebben beiden het volk voorgelogen en nu druipen ze af.

Het zelfde kan in de V.S. en N.L. gebeuren.

Voor NL zal het wel meevallen, Wilders krijgt geen steun van andere partijen en kan een Nexit op zijn buik schrijven.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

even een correctie...  het zijn 52 % die het draagvlak zijn... (tegen 48% die dit niet ondersteunen).

Wel correct blijven met de cijfers ;)

 

edit: sorry er is met het quoten iets fout gegaan, prawo heeft niets met de quote te maken, maar ik krijg hem niet meer weg.

 

Gaan we steggelen over 0,2%?

Jij rondt de percentages af. Dus jij sjoemelt, niet ik.. 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brexit, nu het dan zover zou kunnen zijn, is eerst de oud burgemeester van Londen opgestapt en nu de clown Nigel Farage.

Beiden een grote bek en nu schijten ze in hun broek omdat ze niet weten hoe het verder moet.

Volgens de BBC hebben beiden het volk voorgelogen en nu druipen ze af.

 

Nu het er echt om spant hoe het verder moet, druipen de grootbekken inderdaad af. Met drogredenen van dezelfde kwaliteit als hun argumenten om LEAVE te stemmen. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegenstander van Brexit, Theresa May, wil nu premier worden van alle Britten en de Brexit uitvoeren.

 

Het is ongetwijfeld een moeilijke kwestie waar de beste poppetjes het beste resultaat geven.

De twee breekijzers hebben hun taak volbracht en maken ruimte voor capabele mensen om de winst te verzilveren.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niemand in het VK weet hoe het verder moet. Jij wel?

Ondertussen zit het volk met de brokken. Blij dat ik er momenteel niet woon.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Emikli

Wilders over Nexit? die weet niet eens van wanten, anders stonden de zeilen Hoog en Strak.

Niemand gelooft iemand die niet kan zeilen in Nederland. { je want kennen }

 

Als ik de discussies over het met rasse schreden uit de EU uittreden van het Verenigd Koningkrijk volg hetgeen alle Europa Topgedelegeerden willen dat gebeuren moet, dan is dat een teken aan de wand.

Die willen dat niet enkel om snel duidelijkheid voor Europa te krijgen, daar zit ook financieel voordeel aan.

 

Denken jullie niet dat Deiselbloesem een Amsterdam graag aanbiedt?

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 prawo ... ik krijg hem niet meer weg.

 

Dat is je geraden  :excl:

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niemand in het VK weet hoe het verder moet. Jij wel?

Ondertussen zit het volk met de brokken. Blij dat ik er momenteel niet woon.

 

Het is een en al onzekerheid.

De zittende regering heeft geen rekening gehouden met een Brexit.

Evenals de Europese Commissie, die dacht met dreigen het tij te kunnen keren maar Brexit daarmee in de kaart speelde.

De EU maakt voorlopig minstens pas op de plaats, de EU ligt niet meer zo goed bij de burgers als gewenst was.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegenstander van Brexit, Theresa May, wil nu premier worden van alle Britten en de Brexit uitvoeren.

 

Het is ongetwijfeld een moeilijke kwestie waar de beste poppetjes het beste resultaat geven.

De twee breekijzers hebben hun taak volbracht en maken ruimte voor capabele mensen om de winst te verzilveren.

Dan is T.May de trut van het jaar, tegen een Brexit, maar het wel uitvoeren en premier voor alle Britten?, dan rekent ze Scotland en N. Ierland niet mee.

Ik verwacht dat de chaos alleen nog maar gaat toenemen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij staat niet alleen met je mening over May, die uitspraken zijn te verwachten maar zijn niet echt belangrijk.

Waar het omgaat is dat de beste mensen nu de leiding krijgen om er het beste van te maken.

De Britten staan er om bekend de beste diplomaten in huis te hebben.

 

Denk hier eens over na.

Een bestuurder die gedronken heeft mag geen auto besturen.

Om de Europese Commissie aan te mogen voeren mag je wel in het glaasje kijken.

 

De Britten staan met 1 tegen 0 voor.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

De Britten staan met 1 tegen 0 voor.

 

Dar heet "beginner's luck". Daar win je geen wedstrijd mee.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...